    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Date: Sun, 19 Jun 2016 08:30:44 +0200

    W dniu 18.06.2016 o 23:10, cef pisze:

    > Aaaa, o to chodzi.
    > Spór sam w sobie idiotyczny - zwłaszcza,
    > że inicjujący wątek nie miał zamiaru hamowania -
    > to wymyślił już ktoś po drodze w tym wątku.
    > Z drugiej strony mimo, że nie mam nic przeciwko wciskaniu sprzęgła
    > przy hamowaniu - niech ktoś sobie tak robi

    Ale po co?
    Chciałbyś kupić auto po kimś takim?
    To że ktoś tak robi, oznacza, że nie wie po co jest sprzęgło i ktoś go
    źle nauczył.
    Niech więc nauczy się jeździć prawidłowo - i wtedy dopiero powinien
    dostać prawko.

    To naprawdę nie jest przywilej, który należy się każdemu.
    Należy się tylko temu, który potrafi jeździć prawidłowo.