    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ostrzeżenie dla lubiących jeździć na d.
    Date: Sun, 19 Jun 2016 10:00:18 +0000 (UTC)

    Użytkownik j...@i...pl ...

    >>W Poznaniu maja juz płatnosc karta.
    >
    > W Warszawie też. Już dawno :)

    U nas to nie wiem czy od dawna bo az tak czesto nei bywam.
    Ale własnie musze jechac, stad wiem ze karte maja.

    > Na najbliższy poniedziałek.

    Sam widzisz, ze to tylko lenistwo i bezmyslnosc urzedników w Poznaniu a nie
    jakies ogólne "niedasie"

    > Bo Pani/Pan musi nakleić swoją certyfikowaną ręką nowe naklejki
    > legalizacyjne. Nie wierzą Obywatelowi ;)

    A po co ta naklejka...?

    > J.w. No i jakbyś całe życie na jednych tablicach jeździł to nie
    > zarobili by na tym kawałku blachy.

    Czyli robią z ludzi idiotów dla własnego zysku...

    > Bo nie. I co mi Pan teraz zrobi? ;)

    Nic poza ocenieniem miernie ich pracy.
    Mowisz, ze urzednikom miło, ze ludzie patrza na nich jak darmozjadów bez
    ambicji...? Nie sadze... Przynajmniej czesc musi miec jakas ambicje.