  • 31. Data: 2013-02-12 13:21:24
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-12 08:19, z wrote:

    > PS. Jest jeszcze inne wyjście. Ulgi podatkowe na zakup nowych ale tego
    > to ja nie dożyję :-)

    Mam taką nadzieję i życzę ci długiego życia;)

    Cała akcja "deweloper na państwowym" niczego nikogo nie nauczyła?

    Shrek.

  • 32. Data: 2013-02-12 13:40:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ech, jak to wprowadzą w życie to będzie się działo..
    > http://tnij.org/uk71

    Szukania na siłę pieniędzy w naszych kieszeniach ciąg dalszy. Tylko
    wyjątkowy leming mógłby uwierzyć, że chodzi o nasze bezpieczeństwo. Podobnie
    jest z nowymi egzaminami na PJ. Jak podaje dzisiejsza GP w W-wie w
    pierwszych dniach na 68 osób zdały 2, w Rzeszowie 6% ! Skończy się tak, że
    upieprzą ludzi a wpływy za karę spadną.

    neelix

  • 33. Data: 2013-02-12 14:14:56
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-12 11:31, Iksiński pisze:

    > Należy również pamiętać, że nie mieszkamy w próżni. Mamy kilku sąsiadów.
    > Mogłoby się nagle okazać, że z naszego rynku te 3 latki są wysysane za
    > granicę.

    Jak ja uwielbiam takie argumenty przeciw nic nie robieniu, nie obniżaniu
    podatków, nie dbaniu o rozwój kraju i dobro obywateli. ;-)
    Najlepiej nic nie robić bo nam się nie chce a najlepszą wymówką jest UE
    i jakieś odgórne kagańce. Żeby chociaż mały krok w dobrym kierunku...
    Nie można wprowadzić namiastki cła, nie można obniżyć podatków, nie
    można zapobiegać degradacji gospodarki...
    Za to jest przymus wprowadzania najgłupszych dyrektyw i uregulowań z
    debilnymi ekologicznymi na czele.

    Normalnie trafia mnie...

    Jak jeszcze usłyszałem że ITD wysyła mandaty karetkom na sygnale i
    domaga się wyjaśnień, pism, biurokracji...
    Żałość...

  • 34. Data: 2013-02-12 14:23:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 13:40:31 +0100, neelix napisał(a):

> [...]
    > jest z nowymi egzaminami na PJ. Jak podaje dzisiejsza GP w W-wie w
    > pierwszych dniach na 68 osób zdały 2, w Rzeszowie 6% ! Skończy się tak, że
    Ludzie zdecydujcie się.
    Z jednej strony marudzenie, że kurs na prawo jazdy to ściema, że jeżdzą
    ludzie, którzy nie powinni go dostać.
    Teraz utrudnili zdawanie egzaminu - i znowu marudzenie, że bardzo mało
    zdaje. Przcież egzamin nie jest z zakresu budowy bomby atomowej, a jedynie
    z wiedzy o przepisach drogowych.

    --
    Franc

  • 35. Data: 2013-02-12 14:41:48
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ja uwielbiam takie argumenty przeciw nic nie robieniu, nie obniżaniu
    > podatków, nie dbaniu o rozwój kraju i dobro obywateli. ;-)

    Jakie obniżanie podatków? Przecież Twój pomysł prowadzi do ich podwyższania.
    Kto wg Ciebie ma sponsorować te ulgi na zakup nowego samochodu?

  • 36. Data: 2013-02-12 14:43:33
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz utrudnili zdawanie egzaminu - i znowu marudzenie, że bardzo mało
    > zdaje.

    Raczej ułatwili, a to, że kursanci są do niego nieprzygotowani, to zupełnie
    inna sprawa.

  • 37. Data: 2013-02-12 14:48:51
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 14:43:33 +0100, Iksiński napisał(a):

    > Raczej ułatwili, a to, że kursanci są do niego nieprzygotowani, to zupełnie
    > inna sprawa.

    Nie wiem, czy ułatwili :-)
    Inaczej - zmienili "sposób" i ludzie uczeni "autmatem" w szkołach nauki
    jazdy nagle mają problem. :-)

    PS.
    Jest ktoś na PMS, kto miał konktat z egzaminem teoretycznym wg nowej
    wersji?
    Na czym polega myk, że ludzie oblewają jak leci?

    --
    Franc

  • 38. Data: 2013-02-12 14:51:48
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-12 14:41, Iksiński pisze:
    > Jakie obniżanie podatków? Przecież Twój pomysł prowadzi do ich
    > podwyższania.
    > Kto wg Ciebie ma sponsorować te ulgi na zakup nowego samochodu?

    A Ty z tych krótkowzrocznych co nie potrafią sobie wyobrazić chwilowego
    spadku dochodów do budżetu żeby potem odnotować ich większy wzrost???

    To jest zaklęty krąg. Nie możemy obniżyć bo nie będziemy mieli z czego
    dotować. Chcemy dotować to podwyższymy podatki.
    I w ten sposób podatki nam rosną a gawiedź przytakuje :-)

    Ech...

  • 39. Data: 2013-02-12 15:06:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > podwyższania.
    > Kto wg Ciebie ma sponsorować te ulgi na zakup nowego samochodu?

    LOL, obniżenie podatków jako podniesienie podatków, to rzeczywiście
    kuriozum :)

    Rozumiem, że gdyby wprowadzili "opłatę ekologiczną" 10 tysięcy zł przy
    zakupie nowego samochodu, to nazwałbyś to "obniżką podatków"?

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2013-02-12 15:20:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >mało
    >zdaje. Przcież egzamin nie jest z zakresu budowy bomby atomowej, a

    Kiedy wcale nie utrudnili. Mieli ulatwic.
    Co zrobili, to nie wiadomo. I w tym caly problem.

    I jak maszy pytanie "czy w okolicach szpitala nalezy zachowac
    szczegolna ostroznosc", to nie wiesz jak odpowiedziec.

    J.