-
51. Data: 2012-05-10 23:18:25
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:4fac0da2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
> I mówisz, że ktoś nie umie przeczytać co ma na zamówieniu?
> Czy jest na tyle głupi, że przeczytać nawet post factum mu się nie
> chciało,
Głupi jak głupi, ale nie chciało mu się sprawdzić, co ma napisane na
naklejce identyfikującej towar, a teraz się piekli.
Skoro nie chciało mu się dokładnie obejrzeć co dostał, to może tak samo był
uważny przy zamawianiu.
> ale rozpisywać na pms tak?
Jako osoba działająca na newsach od co najmniej kilku lat, powinieneś być
przyzwyczajony do przypadków, w których "oszukany" najpierw rozpętuje
batalię na grupie przeciw "oszustowi", a dopiero po gigantycznym flejmie i
10 radach, składa normalną, sensownie napisaną reklamację, czy też na
spokojnie (bez wyzwisk od oszustów, itp.) kontaktuje się z "oszustem" i
załatwia sprawę.
Ja sceptycznie podchodzę do tego typu postów i najczęściej okazuje się, że
mam rację, bo "poszkodowany" często "zapomina" o kilku szczegółach, które w
trakcie flejma wychodzą na jaw i świadczą w różnym stopniu na jego
niekorzyść.
> Za dużo swoich przekonań opierasz na "chyba".
> Sprzedawca nie ŻADNYCH SZANS na udowodnienie, iż to klient zawinił przy
> błędnej realizacji jego zamówienia, nie ma w tym kraju sądu, który by mu
> to przyklepał.
W tym samym sądzie, klient będzie musiał udowodnić, że nie dostał tego co
zamówił.
A na tym etapie, to jednak potwierdził u kuriera odbiór opon które zamówił i
przez miesiąc nie miał zastrzeżeń.
Oznaczenia opony miał szansę bez problemu sprawdzić, nie są w żaden sposób
ukryte. W tym momencie to sprzedawca ma więcej "dowodów" (faktura,
potwierdzenie odbioru), że dostarczył to co było zamówione.
Pozdrawiam
X
-
52. Data: 2012-05-10 23:24:20
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:johbet$o6c$...@m...internetia.pl...
>
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:4fac0da2$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> I mówisz, że ktoś nie umie przeczytać co ma na zamówieniu?
>> Czy jest na tyle głupi, że przeczytać nawet post factum mu się nie
>> chciało,
>
> Głupi jak głupi, ale nie chciało mu się sprawdzić, co ma napisane na
> naklejce identyfikującej towar
A kto i po co miałby się doszukiwać sensu w jakichś symbolach na oponie?
Mnie to by też nie robiło różnicy czy dostałem opony z zeszłego roku, czy z
obecnego.
Oczywiście do czasu, kiedy by się okazało, że zamawiając drugi raz to samo,
dostaję co innego, a ma być komplet.
>> Za dużo swoich przekonań opierasz na "chyba".
>> Sprzedawca nie ŻADNYCH SZANS na udowodnienie, iż to klient zawinił przy
>> błędnej realizacji jego zamówienia, nie ma w tym kraju sądu, który by mu
>> to przyklepał.
>
> W tym samym sądzie, klient będzie musiał udowodnić, że nie dostał tego co
> zamówił.
I w tym celu wystarczą dwa zamówienia na ten sam towar i dwie różne opony.
Nawet prawnika brać nie trzeba.
> A na tym etapie, to jednak potwierdził u kuriera odbiór opon które zamówił
> i przez miesiąc nie miał zastrzeżeń.
Mógł sobie mieć nawet pół roku - do tego czasu domniemuje się, że wada tkwi
w rzeczy sprzedanej od samego początku.
I to sprzedawca musi udowodnić, że było inaczej.
> Oznaczenia opony miał szansę bez problemu sprawdzić,
Ale nie miał potrzeby, ani obowiązku tego robić.
-
53. Data: 2012-05-11 00:04:12
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 10 May 2012 23:18:08 +0200, Cavallino napisał(a):
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>>> Jasne, pracownik sklepu nie zrozumiał że klient dostał RÓŻNE opony, a
>>> zamawiał RÓWNE?
>>
>> Przeczytaj jeszcze raz.
>> Klient nie mogl zamowic rownych, bo takich zamowien sklep nie przyjmuje
>> :-)
>> Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie awanturuje ze
>> nie sa rowne :-)
>
> Skoro dwa razy zamawiał ten sam typ, a raz dostał inny typ, to chyba
> słusznie, że chce wymiany?
Po pierwsze - w ogolnosci to nie, producent zmienil wyrob a oznaczenia nie
i co nam pan zrobi.
Po drugie - tu akurat oznaczenie inne, i za drugim razem dostal prawidlowo
i nie ma podstaw :-)
A czy sie potrafil dobrze wyslowic, ze reklamuje pierwsza dostawe, to nie
wiadomo.
J.
-
54. Data: 2012-05-11 00:07:12
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 10 May 2012 23:02:13 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-05-10 14:58, J.F pisze:
>>> Ja bym wiedział. Bo zanim zamówię, to dokładnie oglądam w necie jaki
>>> jest bieżnik, jak opona wygląda, itp.
>> Aha, zalozymy sie ?
>> Tylko na oponach sie tak znasz czy na wszystkim ?
>
> Jak zamawiam już konkretne opony to dość dokładnie wiem co zamawiam
> i co ma przyjść. Podobnie z procesorami, pamięciami itd. Zresztą
Tak do ostatniej literki ?
> z innymi pierdołami podobnie. A jak nie wiem to przyjmuję, że to co
> przyszło jest ok i nie narzekam, że się nie znałem i sami oszuści
> dookoła :) Właśnie przyszedł zasilacz do switcha, w miejsce spalonego.
> Zamówiłem 5V 2A. Nie wiem czy tyle ma, ale jak podłączyłem do
> urządzenia to działa wszystko w porządku. Nie chce mi się sprawdzać,
> czy przy przypadkiem nie ma 4,8 i 1,6.
A za miesiac zrobisz upgrade i sie okaze ze wymaga zasilacza co najmniej
4.85V przy 1.8A :-)
J.
-
55. Data: 2012-05-11 00:19:18
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Thu, 10 May 2012, Cavallino wrote:
> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
>> Zarzut, że istnieje podejrzenie iż robia to celowo, postawiony
>> publicznie, to już pomówienie.
>
> O ile nie polega na prawdzie.
Nie da się ukryc.
Ale jest tzw. "problem dowodowy", dosc trudno dowiesc prawdziwosci
podejrzenia, w praktyce chyba trzeba by dowodzić prawdziwosci
oszustwa (jako podstawy do podejrzenia, mimo że takie odwrócenie
rol wyglada absurdalnie).
pzdr, Gotfryd
-
56. Data: 2012-05-11 08:44:14
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:v...@4...ne
t...
> Dnia Thu, 10 May 2012 23:18:08 +0200, Cavallino napisał(a):
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> grup
>>>> Jasne, pracownik sklepu nie zrozumiał że klient dostał RÓŻNE opony, a
>>>> zamawiał RÓWNE?
>>>
>>> Przeczytaj jeszcze raz.
>>> Klient nie mogl zamowic rownych, bo takich zamowien sklep nie przyjmuje
>>> :-)
>>> Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie awanturuje
>>> ze
>>> nie sa rowne :-)
>>
>> Skoro dwa razy zamawiał ten sam typ, a raz dostał inny typ, to chyba
>> słusznie, że chce wymiany?
>
> Po pierwsze - w ogolnosci to nie, producent zmienil wyrob a oznaczenia nie
> i co nam pan zrobi.
Jak nie, skoro na pierwszym zamówieniu jest już późniejszy wyrób?
Z odpowiednimi oznaczeniami?
>
> Po drugie - tu akurat oznaczenie inne, i za drugim razem dostal prawidlowo
> i nie ma podstaw :-)
>
> A czy sie potrafil dobrze wyslowic, ze reklamuje pierwsza dostawe, to nie
> wiadomo.
No tutaj może być jakiś punkt zaczepienia.
-
57. Data: 2012-05-11 08:53:20
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
grup
>>>> Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie
>>>> awanturuje ze nie sa rowne :-)
>>> Skoro dwa razy zamawiał ten sam typ, a raz dostał inny typ, to
>>> chyba
>>> słusznie, że chce wymiany?
>> Po pierwsze - w ogolnosci to nie, producent zmienil wyrob a
>> oznaczenia nie
>> i co nam pan zrobi.
>Jak nie, skoro na pierwszym zamówieniu jest już późniejszy wyrób?
>Z odpowiednimi oznaczeniami?
Pisalem "w ogolnosci". Zdarza sie ze np kupujesz telefon model 1234,
po pewnym czasie kupujesz model 1234, tylko pierwszy ma hardware A01,
a drugi A02. O wersji oprogramowania nie wspomne, bo mozna zawsze
zmienic.
No i co - myslisz ze ci uznaja reklamacje, bo to nie jest taki sam typ
?
A potem np rozbijesz wyswietlacz, kupujesz do modelu 1234, tylko
okazuje sie ze sa dwa rozne ..
Z oponami mogloby byc tak samo - kupuje model XYZ, dokupuje pozniej
nastepne, tez XYZ, a sie okazuja nieco rozne. A w/g producenta to to
samo.
No ale tu akurat mamy wyraznie inny typ.
J.
-
58. Data: 2012-05-11 09:00:48
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Aha, zalozymy sie ?
>> Tylko na oponach sie tak znasz czy na wszystkim ?
>Tylko na tych, które kupuję.
To napisz - jakie ostatnio kupiles, i bez ich ogladania powiedz co
powinno byc na nich napisane ?
J.
P.S. A co powinno byc napisane na lozysku SKF 6310 ?
-
59. Data: 2012-05-11 09:04:25
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Chris" <s...@s...net>
J.F nabazgrał(a):
> Pisalem "w ogolnosci". Zdarza sie ze np kupujesz telefon model 1234, po
> pewnym czasie kupujesz model 1234, tylko pierwszy ma hardware A01, a drugi
> A02. O wersji oprogramowania nie wspomne, bo mozna zawsze zmienic.
Ipad i Ipad ta sama nazwa tylko różnią się datą wydania i parametrami :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
60. Data: 2012-05-11 09:45:37
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:joidf4$qb$1@inews.gazeta.pl...
> To napisz - jakie ostatnio kupiles, i bez ich ogladania powiedz co
Ostatnio kupowałem ContiPremiumContact 5 dla kumpla, na jesieni UltraGrip 8
dla siebie.
W poprzednich latach wiele innych, w tym UltraGrip 7 i 7+, w których bieżnik
był taki sam, a mimo to kupowałem to co chciałem i nie miałem problemów z
ich rozróżnieniem.
> powinno byc na nich napisane ?
Powinien być na nich napisany model opony i parę parametrów mniej lub
bardziej istotnych. I nie spotkałem się z sytuacją, żeby tych informacji
zabrakło.
> P.S. A co powinno byc napisane na lozysku SKF 6310 ?
Jak będę takie kupował, to dam Ci znać.
Nie bardzo wiem co chcesz udowodnić?
Że nie znam się na wszystkim? Nigdy tak nie twierdziłem i nie stwierdzę.
Stwierdziłem, że wiem co kupuję i umiem to identyfikować. Szczególnie w
przypadku, kiedy wszystkie istotne oznaczenia produktu są na towarze
umieszczone. Tylko tyle i aż tyle.
Oczywiście nie rozmawiamy o przypadkach, w których producent/sprzedawca
nieprawidłowo oznaczył produkt, który w różnych wersjach wygląda identycznie
i bez dokładnej analizy składu materiału, czy też wewnętrznej konstrukcji
tego towaru klient nie jest w stanie tego stwierdzić. Prawda, że o tym nie
rozmawiamy? ;->
Pozdrawiam
X