eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Ostrzegam przed baloon.pl
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 123

  • 121. Data: 2012-05-16 12:59:39
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Niczego nie będę odszczekiwał ./.. dalej uważam że kupujący to
    > półinteligent bo nie sprawdził towaru odebranego z towarem który
    > zamówił.
    >
    > To że sklep się pomylił to wina sklepu ale kupujący po odebraniu
    > towaru od kuriera pownien zareklamować towar na niezgodny z zamóieniem
    > i odesłać go do sprzedawcy. A że założył sobie opony, używał ich jakiś
    > czas o czym nagle sobie pomyślał że go w chuja załatwili to już jego
    > problem ... odebrał, mineło 10 dni ustawowych na zwrot towaru to teraz
    > niech się sam buja, za głupotę trzeba płacić.
    >
    hmm
    niezgodnośc z umową i 10 dni?
    A skąd wziąłeś taki termin?
    Bo ja kojarzę, że będzie on zdecydowanie dłuższy, a co ważniejsze w tym
    przypadku jest jeszcze drugie ograniczenie - czas od zauważenia tej
    niezgodności.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken


  • 122. Data: 2012-05-17 11:02:28
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Janek Jurek <j...@g...com>

    On 9 Maj, 15:36, " Adam" <a...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    > chciałbym was ostrzec przed zakupami opon w sklepiebaloon.pl. Ok. miesiąc
    > temu zamówiłem 4 opony, które przyjechały kurierem. Wszystko było dobrze do
    > czasu, aż jedna (po 2 tygodniach użytkowania, ugh...) została potraktowana
    > (celowo albo przypadkowo) 2 wkrętami. No nic, myślę, dokupię jedną oponę, a tę
    > uszkodzoną wezmę do koła zapasowego. Najlepiej zatem zamówić tę samą pozycję w
    > tym samym sklepie, nieprawdaż? Tak uczyniłem (na szczęscie tym razem z
    > odbiorem osobistym) i co się okazało? Przyszła inna opona!!! Za pierwszym
    > razembaloon.plwysłał wcześniejszy model opony, a za drugim razem aktualny (z
    > numerkiem 2). Reakcja kobiet wbaloon.pl? To Pana wina, że Pan nie zauważył (w
    > domyśle, że Pan nie wie na co zwrócić uwagę i jak producent każdej opony
    > oznacza poszczególne modele) i może nam Pan skoczyć, bo opony już są założone.
    > Podsumowując - nie polecam (choć do tej pory co najmniej kilku osobom
    > poleciłem) zakupów wbaloon.pl. A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    > własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien traktować ich
    > jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił.
    >
    > W razie dodatkowych pytań - dysponuję do wglądu kompletem dokumentacji tego
    > zdarzenia, więc zainteresowanym mogę potwierdzić przedstawione fakty.
    >
    > pozdrawiam
    > Adam
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Witam

    Nie sądzę aby sklep internetowy miał złe intencje. Bardziej
    prawdopodobne jest to ,że nastąpiła pomyłka.
    Trzeba być wyjątkowym fajtłapą aby nie potrafić sprawdzić po rzeźbie
    bieżnika lub po napisie z boku opony czy dostałeś to co zamówiłeś
    oznacza to,że nie potrafisz rozpoznać zamówionego towaru mimo,że
    zdjęcia są zamieszczona na stronie sklepu.Mam wrażenie,że sam nie
    wiesz co zamawiasz a w dodatku nie potrafisz tego zweryfikować. Nie
    sądzę,że sklep jest bez winy,ale dokonując zakupu potwierdziłeś
    znajomość regulaminu jeśli nie radzisz sobie z zakupami przez internet
    następnym razem poproś osobę, która ma o jeden zwój więcej niż
    Ty.Przez 10 dni nie potrafiłeś się zorientować czy dostałeś to co
    kupiłeś.Prawdopodobnie gdyby nie przypadek nigdy nie dowiedziałbyś
    się,że jeździsz na innych oponach.Zamiast spróbować dogadać się ze
    sklepem to wlazłeś na forum aby się wypłakać i pokazać jaką jesteś
    fajtłapą.Jak widać sklepy internetowe są dla ludzi bardziej bystrych
    od Ciebie.Nie poradziłbyś sobie nawet zamawiając te opony w
    serwisie.Życzę powodzenia przy kolejnych zakupach zarówno w sklepach
    stacjonarnych jak i internetowych i pamiętaj poproś o pomoc kogoś
    bardziej bystrego.


  • 123. Data: 2012-05-22 10:50:06
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Chris wrote:
    > Cavallino nabazgrał(a):
    >
    >> Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:joqp0c$onb$...@i...gazeta.pl...
    >>> Cavallino nabazgrał(a):
    >>>> Użytkownik " Adam" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>>> grup dyskusyjnych:jojplv$cus$...@i...gazeta.pl...
    >>>>> Czytam z niedowierzaniem dyskusję, która wywiązała się po moim poście.
    >>>>> Tak skomasowanej dawki braku umiejętności rozumienia tekstu
    >>>>> pisanego, złośliwości
    >>>>> i doszukiwania się podtekstów w każdym słowie dawno nie widziałem.
    >>>>> Opisałem swoją przygodę ze sklepem baloon.pl. Deklarowałem dowody na
    >>>>> potwierdzenie swoich słów - okazuje się, że są potrzebne. Zatem
    >>>>> prosze bardzo
    >>>>> - screeny obu zamówień:
    >>>>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8502eb5cfd3e870
    .html
    >>>>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c93c29509652f5f
    .html
    >>>> Ciekawe czy teraz różne Chrisy i inni czepiacze, co to wiedzieli lepiej
    >>>> od Ciebie co zamawiałeś, przeproszą i odszczekają, czy jak zwykle ogon
    >>>> pod siebie i będą udawać że weekend i ich nie ma.
    >>> Niczego nie będę odszczekiwał ./.. dalej uważam że kupujący to
    >>> półinteligent bo nie sprawdził towaru odebranego z towarem który
    >>> zamówił.
    >> I dalej nie masz żadnych podstaw prawnych do swoich stwierdzeń, więc kto
    >> tu jest półinteligentem?
    >>> To że sklep się pomylił to wina sklepu ale kupujący po odebraniu
    >>> towaru od kuriera pownien zareklamować towar na niezgodny z zamóieniem
    >> Musiałby jeszcze wiedzieć, że otrzymał inny towar.
    >> Sklep go nie raczył o tym poinformować zapewne.....
    >>> A że założył sobie opony, używał ich jakiś czas o czym nagle sobie
    >>> pomyślał że go w chuja załatwili to już jego problem ... odebrał,
    >>> mineło 10 dni ustawowych na zwrot towaru to teraz niech się sam buja,
    >>> za głupotę trzeba płacić.
    >> Kto płaci za Twoją?
    >> Bo nie masz pojęcia o czym piszesz, ale drzesz się z uporem godnym
    >> lepszej sprawy.
    >
    > bla bla bla ...
    >

    To co wypisujesz to bla bla bla.

    I nie wypowiadaj się o rzeczach o których nie masz pojęcia bo się tylko
    ośmieszasz. 10 dni jest na oddanie towaru bez podania przyczyny. A za
    niezgodnośc z umową to jest "trochę" więcek niż 10 dni.

    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

strony : 1 ... 12 . [ 13 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: