  • 111. Data: 2012-05-15 13:30:49
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Troche watpie, bo co - zamowilem dysk 2TB, dostalem 1TB, minelo 5 miesiecy
    > i krzycze - dostalem calkiem inny dysk niz zamowiony ?
    > A w ogole czemu dysk, cegle mi przyslaliscie, albo puste pudelko.
    > Kazdy konsument by tak chcial :-)

    Bo u nas jest taka tradycja, jak ci ukradną furę to mają oddać samolot ...
    to stara tradycja ...

  • 112. Data: 2012-05-15 18:35:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jednak stwierdzam że mało, myślisz że sklep przyjmie reklamację skoro na
    > FA widnieje 2TB a ty zanosisz im 1TB i mówisz że to oni ci taki dali ???

    No i w czym masz problem?
    Na HDD gwarancja jest, więc numery seryjne się zgadzają.....

  • 113. Data: 2012-05-15 18:36:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):

    > Bo u nas jest taka tradycja, jak ci ukradną furę to mają oddać samolot ...
    > to stara tradycja ...

    No tak, a nieuki broniące interentowych sklepów to by chciały tak, że skoro
    nikt przez 24 h fury nie pilnował, to sam sobie winien i złodziej nie
    odpowiada za kradzież ...

  • 114. Data: 2012-05-16 08:53:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > No i w czym masz problem?
    > Na HDD gwarancja jest, więc numery seryjne się zgadzają.....

    A to na FA albo paragonie masz numery seryjne ?? pierwsze słyszę ....

  • 115. Data: 2012-05-16 08:58:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > No tak, a nieuki broniące interentowych sklepów to by chciały tak, że
    > skoro nikt przez 24 h fury nie pilnował, to sam sobie winien i złodziej
    > nie odpowiada za kradzież ...

    Agresja się powoli wyłania z twoich postów a to znaczy brak argumentów :)

    Ok skończmy ten temat ... zostańmy na tym że sklep jest winny i z
    przyzwoitości powinien wymienić klientowi towar na zgodny z zamówieniem ...
    :)

  • 116. Data: 2012-05-16 09:23:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > A to na FA albo paragonie masz numery seryjne ?? pierwsze słyszę ....

    Wiesz co znaczy "gwarancja"?
    HINT: nie oznacza to "FA" albo "paragon".
    Więc nie używaj słów, których nie rozumiesz.

  • 117. Data: 2012-05-16 09:35:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Wiesz co znaczy "gwarancja"?
    > HINT: nie oznacza to "FA" albo "paragon".
    > Więc nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    To pomyśl najpierw zanim coś napiszesz, GWARANCJA przy sprzedaży detalicznej
    jest rzeczą dobrowolną i może być albo może jej nie być :) tak samo przy
    sprzedaży dla firm może to być gwarancja albo np,. rękojmia ... zanim coś
    napiszesz to dowiedz się więcej na dany temat a nie klepiesz byle coś
    napisać ... dla mnie EOT bo szkoda klawiatury na dalszą rozmowę ..

  • 118. Data: 2012-05-16 09:42:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To pomyśl najpierw zanim coś napiszesz, GWARANCJA przy sprzedaży
    > detalicznej jest rzeczą dobrowolną i może być albo może jej nie być :)

    Tak samo można paragonu nie wziąć, ale nie piszemy o idiotach, którzy kupują
    rzeczy na które przysługuje gwarancja i nie żądają dokumentu ją
    potwierdzającego.
    Skoro pisałem "jest gwarancja" to oznacza, że kupujący ma dokument który ją
    potwierdza, proste.

    Choć pewnie chodzi Ci o to, że napisałeś, iż to Ty kupujesz, a Ty faktycznie
    możesz się zaliczać do tej grupy, co nie wie jakie dokumenty mieć musi, ale
    na to nic nie poradzę.
    Edukacji z obowiązujących praw konsumenta nie zamierzam Ci udzielać za
    friko.

    >tak samo przy sprzedaży dla firm może to być gwarancja albo np,. rękojmia
    >... zanim coś napiszesz to dowiedz się więcej na dany temat a nie klepiesz
    >byle coś napisać ...

    ROTFL !!!!
    Nawciskałeś jakichś banałów, z czego jasno wynika, że ostatnie zdanie pasuje
    idealnie, ale do wszystkiego co sam piszesz.
    Wiesz że grają, ale nie wiesz w którym kościele, więc wijesz się jak
    piskorz, żeby się do tej niewiedzy w temacie nie przyznać.

  • 119. Data: 2012-05-16 09:58:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > mieć musi, ale na to nic nie poradzę.
    > Edukacji z obowiązujących praw konsumenta nie zamierzam Ci udzielać za

    Tak weż się dokształć bo coś słyszałeś na ten temat ale jak widać nie do
    końca ...

> [...]
    > Wiesz że grają, ale nie wiesz w którym kościele, więc wijesz się jak
    > piskorz, żeby się do tej niewiedzy w temacie nie przyznać.

    bla bla bla ... dokształć się bo szkoda czasu na czytanie tych bzdur co
    piszesz ...

  • 120. Data: 2012-05-16 10:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak weż się dokształć bo coś słyszałeś na ten temat ale jak widać nie do
    > końca ...

    Wymyśl coś własnego, bo małpowanie wpisów interlokutora jest mało
    oryginalne.
    EOD