  • Data: 2012-05-10 23:24:20
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:johbet$o6c$...@m...internetia.pl...

    > Głupi jak głupi, ale nie chciało mu się sprawdzić, co ma napisane na
    > naklejce identyfikującej towar

    A kto i po co miałby się doszukiwać sensu w jakichś symbolach na oponie?
    Mnie to by też nie robiło różnicy czy dostałem opony z zeszłego roku, czy z
    obecnego.
    Oczywiście do czasu, kiedy by się okazało, że zamawiając drugi raz to samo,
    dostaję co innego, a ma być komplet.

    > W tym samym sądzie, klient będzie musiał udowodnić, że nie dostał tego co
    > zamówił.

    I w tym celu wystarczą dwa zamówienia na ten sam towar i dwie różne opony.
    Nawet prawnika brać nie trzeba.

    > A na tym etapie, to jednak potwierdził u kuriera odbiór opon które zamówił
    > i przez miesiąc nie miał zastrzeżeń.

    Mógł sobie mieć nawet pół roku - do tego czasu domniemuje się, że wada tkwi
    w rzeczy sprzedanej od samego początku.
    I to sprzedawca musi udowodnić, że było inaczej.

    > Oznaczenia opony miał szansę bez problemu sprawdzić,

    Ale nie miał potrzeby, ani obowiązku tego robić.