eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.pl › Re: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-10 20:49:09
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Faktem jest tylko post na grupie, zawartość posta nie jest niczym
    > potwierdzona.

    Tym bardziej nie jest niczym zaprzeczona, więc dopóki tak się nie stanie,
    należy przyjąć ją za prawdziwą.


    >
    >> Domysły to na razie masz Ty, choć nie masz nawet cienia podstaw do ich
    >> wymyślania, przynajmniej autor Ci ich nie dał.
    >
    > To są fakty a nie domysły, na stronie w/w firmy widnieją oba rodzaje opon,
    > łatwo się pomylić przy zamawianiu ...

    I mówisz, że ktoś nie umie przeczytać co ma na zamówieniu?
    Czy jest na tyle głupi, że przeczytać nawet post factum mu się nie chciało,
    ale rozpisywać na pms tak?


    >autor posta oprócz plucia jadem nie pokazał zamówienia więc wszystkie jego
    >posty są nic nie warte w sprawie oszczerstwa.

    Coś Ci się pozajączkowało, na razie tylko Ty bezpodstawnie rzucasz jadem i
    Twój brak podstaw jest udowodniony.

    >> Kto za to odpowiada Twoim zdaniem?
    >
    > Jeśli autor poprzez swoje oszczerstwa w stosunku do w/w firmy to winna
    > jest firma co sprzedała towar ALE autor posta założył opony do samochodu i
    > używał ich jakiś czas więc zwrot nie jest możliwy

    Bo ponieważ?
    Obstawiam że nie rozróżniasz zwrotu nieużywanego towaru zakupionego przez
    internet, od naprawy ewidentnej niezgodności towaru z umową.

    > Drugie zamówienie na 1 sztukę przyszło dokładnie z zamówieniem więc nie
    > widzę tu problemu.

    Ale pierwsze nie przyszło.
    Więc mają wybór - albo wymienią mu 3, albo znajdą tą jedną starszą i
    wymienią 1, co pewnie by go zadowoliło.

    >
    > Kupując coś chyba się widzi że dostało się inny towar

    Za dużo swoich przekonań opierasz na "chyba".
    Sprzedawca nie ŻADNYCH SZANS na udowodnienie, iż to klient zawinił przy
    błędnej realizacji jego zamówienia, nie ma w tym kraju sądu, który by mu to
    przyklepał.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: