  • 41. Data: 2009-04-08 19:56:28
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:91vpt4pm9jtuh41711fsk7nkul309qspi0@4ax.com...

    > Jek przechodzono z Secam na Pal to też były skargi? Jak przechodzono z
    > "dolnego" na "górny" UKF też były?

    a w sklepach były nieodpowiednie odbiorniki PAL czy UKF?? Były tylko
    odpowiednie.
    Teraz jest inaczej - nieodpowiednie odbiorniki w sklepach są a władza temu
    nie zapobiega.

  • 42. Data: 2009-04-08 19:59:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:
    > Miej pretensje do beznadziejnych urzędów w Polsce które krzyczą od 4
    > lat o MPEG-4 a do tej pory nie potrafiły wymusić na sprzedawcach by
    > nie sprzedawali DVB-T MPEG-2...Oczywiscie lobby producentów działa by
    > nie spieszyć się z takim wymaganiem i by móc sprzedawac MOEG2.

    o tak IRCHę na nich napuścić najlepiej:)

    ale ludziska durnoty wypisują.

  • 43. Data: 2009-04-08 20:02:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:
    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:2tupt4hc6kqa8966h5af7r2erlot5665av@4ax.com...

    > Jak rozumiem mieszkasz w Warszawie albo nie oglądasz programów
    > regionalnych TVP.

    nie mieszkam w Warszawie nie oglądam programów regionalnych (bo i po kiego
    diabała?)

    też najchętniej bym kupił TV bez tunera (całkiem :)

  • 44. Data: 2009-04-08 20:05:09
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > nie mieszkam w Warszawie nie oglądam programów regionalnych (bo i po kiego
    > diabała?)

    nie interesuje CIe co sie dzieje w okolicy wolisz podniecac sie tym jak sie
    poslowie wyglupiaja w Sejmie? Ja na odwrot.

    > też najchętniej bym kupił TV bez tunera (całkiem :)

    To kup sobie monitor.

  • 45. Data: 2009-04-08 20:05:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wilczak wrote:

    > prostota twojego rozumowania godna jest Salamona

    dokładnie, w specyfikacji TV zwykle pisze jaki ma tuner.

    jeśli sprzedawca ci powiedział że będziesz mógł oglądac TV cyfrową naziemną
    lub instrukcja to sugerowała to masz przykład niezgodności towaru z umową i
    prawo do reklamacji zgodnie z ustawą o sprzedazy konsumenckiej.

  • 46. Data: 2009-04-08 20:41:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 21:54:52 +0200, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Jak rozumiem mieszkasz w Warszawie albo nie oglądasz programów regionalnych
    >TVP.

    Mieszkam w Warszawie. Nie wiem tylko co do tego mają programy
    regionalne? Chodzi Ci o TVP Info? Nie oglądam, regionalnym już nie
    jest dawno. Czasami oglądam TVN Warszawa, ale jest w kablu, nawet
    dekoder DVB-T z MPEG-fafnascie mi nie pomoże.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 47. Data: 2009-04-08 20:59:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

    > nie interesuje CIe co sie dzieje w okolicy wolisz podniecac sie tym
    > jak sie poslowie wyglupiaja w Sejmie? Ja na odwrot.

    proszę o inny zestaw pytań:)

    serio TV lokalne są nudne, w TV oglądam filmy i programy popularno naukowe.

    polityków unikam jak ognia.

    > To kup sobie monitor.

    cięzko kupić plazmowy monitor 50 cali

  • 48. Data: 2009-04-08 21:42:39
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski"

    Czy brak tunera DVB-C też można uznać za wadę jak się ma kablówkę
    w bloku?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 49. Data: 2009-04-08 21:47:13
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski"

    Czy brak tunera DVB-C też można uznać za wadę jak się ma kablówkę
    w bloku (Aster City)?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 50. Data: 2009-04-08 21:53:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > jeśli sprzedawca ci powiedział że będziesz mógł oglądac TV cyfrową
    > naziemną lub instrukcja to sugerowała to masz przykład niezgodności towaru
    > z umową i prawo do reklamacji zgodnie z ustawą o sprzedazy konsumenckiej.

    Nie do końca, przynajmniej do czasu kiedy POT testuje swój przekaz w mpeg-2.