  • 61. Data: 2009-04-09 17:58:02
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 23:47:13 +0200, "Netx" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Czy brak tunera DVB-C też można uznać za wadę jak się ma kablówkę
    >w bloku (Aster City)?

    Na dzień dzisiajszy nie. I podejrzewam, że jeszcze długo nie. No chyba
    że któryś z kablowych operatorów wpadnie na rewolucyjny pomysł
    dzierżawy samych kart dostępu sparowanych z modułem CAM.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 62. Data: 2009-04-09 18:01:31
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Wilczak pisze:

    > Rolą państwa jest właśnie nie dopuszczanie do takich sytuacji w których
    > *zagraniczne* koncerny łupia obywateli wciskając im badziewie.

    Tylko zagraniczne?
    Polskie mogą łupić polskich obywateli bez strachu, że każesz Państwu
    interweniować?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 63. Data: 2009-04-09 18:02:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Apr 2009 07:53:36 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >każdy deweloper stawiając budynek jest zobowiązany
    >do udostępnienia odbioru tv publicznej.

    Tak, często jest ot kablówka. U mnie każdy ma dostęp do sygnału UPC,
    jak ktoś nie chce całego pakietu to ma TVP1/TVP2/TVP Polonia/TVP
    Info/Polsat/TVN/Tele5/TV4/religia.tv. I płaci za to jakiś śmieszny
    abonament do spółdzielni.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 64. Data: 2009-04-09 19:09:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Kell a pisze:

    > Jak widzisz, nigdy nei mozna sie zarzekac, ze tv bedzie na 10 lat.

    Może 10 za dużo ale 5 lat gwarantuje ze nie kupie następnego telewizora
    Pewnie kwestia spojrzenia. Ty oglądasz każdą złotowkę 2 razy a my tu na
    wschodzie 5 razy.
    Ja tam sobie poradzę i kupie świadomie bez mpg albo poczekam na stosowne
    modele w sklepach z mpg4 ale jest sporo osób które nie maja bladego
    pojęcia o tym. Lamenty będą jak nic. Widać nawet instrukcje kłamią a co
    dopiero sprzedawcy.

    > Za 2 tysiace nie jest najlepiej, Jest dobrze, ale grafik obrabiający
    zdjecia
    > nie bedzie zadowolony, wiec jest jeszcze co poprawiac.

    Pewnie tez kwestia perspektywy. Drukarnia w której pracuje do
    ekstraklasy nie należy ale w druku wychodzi to co na monitorze i
    proofie. Odchyłki na prawdę minimalne. Graficy z kilkunastoletnim stażem
    na porządnych bańkach twierdzą że jest ok.

  • 65. Data: 2009-04-12 09:43:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:
    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:91vpt4pm9jtuh41711fsk7nkul309qspi0@4ax.com...

    > a w sklepach były nieodpowiednie odbiorniki PAL czy UKF?? Były tylko
    > odpowiednie.
    > Teraz jest inaczej - nieodpowiednie odbiorniki w sklepach są a władza
    > temu nie zapobiega.

    w pewexach były nieodpowiednie odbiorniki radiowe i jakoś żyliśmy, zdarzały
    sie też nieodpowiednie odbiorniki TV i też było dobrze.

  • 66. Data: 2009-04-20 08:15:01
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 09 Apr 2009 19:58:02 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Na dzień dzisiajszy nie. I podejrzewam, że jeszcze długo nie. No chyba
    >że któryś z kablowych operatorów wpadnie na rewolucyjny pomysł
    >dzierżawy samych kart dostępu sparowanych z modułem CAM.

    to powinien byc wymogl konieczny, aby wszysco co koduja sygnal
    (operatorzy satelitarni i kablowi) mieli obowiazek udostepnienia kart
    z modulami a kazdy abonent powinien miec mozliwosc wyboru: tuner od
    operatora z karta lub modul z karta lub sama karta. A tuner sam sobie
    kupuje. Tego typu zapisy powinny byc w udzielanych koncesjach na
    nadawanie i rozpowszechnianie. Powinno sie tym zainteresowac UKE

    --
    ThinkXtra