  • 31. Data: 2009-04-08 17:21:39
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    9...@m...aster.pl
    użytkownik *Wilczak* napisał(a):

    > Najnowszy model z końca 2008 roku TV LCD firmy LG 32LG7000 i inne z serii
    > 7000 mają poważną wadę, która je dyskwalifikuje jako nowoczesne TV LCD HD.
    > Brak możliwości odbioru kanałów DVB-T MPEG4, które są nadawane w Polsce w
    > tej kompresji.

    Nie wiem czemu parola zagiąłeś akurat na LG. To dotyczy całej masy
    telewiorów wszystkich firm. Ja wiem, że na razie mam tv nie kupować, bo z
    DVB-T MPEG4 jest ich za mała oferta.

    --
    Big Jack
    //////

  • 32. Data: 2009-04-08 18:22:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    > znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania
    > jedzenia kretynie.

    Ale przymus czego? Posiadanie dekodera DVBT MPEG4?
    Znaczy się każdy obywatel zostanei uszczęsliwiony dekoderem do odbioru DVBT?
    P O J E B A L O c I E?

  • 33. Data: 2009-04-08 18:28:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Wilczak napisał:
    > Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    > znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania
    > jedzenia kretynie.

    Nie rozumiem, po co to ostatnie słowo.
    Przymusu oglądania TV nie ma, a kupować jedzenia nie musisz, jeśli
    prowadzisz własną hodowlę lub potrafisz wyżywić się resztkami lub
    Whiskas ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 34. Data: 2009-04-08 18:28:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    > znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania
    > jedzenia kretynie.

    A i jeszcze jedno, wiesz za ile lat nastąpi owo wyłączenie kanałów
    analogowych? Do tego czasu TV kupione obecnie będą zlomem o ile tej chwili
    doczekają.

  • 35. Data: 2009-04-08 19:06:25
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jak sobie to wyobrażasz?
    > Zakaz sprzedawania modeli bez mpeg-4?

    Normalnie tak jak na świecie np. we Francji - zobowiązanie by każdy
    telewizor HD miał dekoder MPEG-4. Wystarczy.

    > Toż to komuna jest.
    > A jak ktoś takiego tunera nie potrzebuje, to też musi zapłacić za droższy
    > model który go posiada?

    Koszt tunera przy cenie nowego TV LCD jest znikomy. A rozwiązanie takie
    gwarantuje że setki ludzi nie będą skarżyć się do urzędów.
    Jak zacznie się wyłączanie TV analogowej i włączanie cyfrowej zobaczysz ile
    będzie skarg do UOKIK że sprzedawcy wciskali nieodpowiedni sprzet....

  • 36. Data: 2009-04-08 19:14:30
    Od: z <z...@g...pl>

    BaX pisze:

    > A i jeszcze jedno, wiesz za ile lat nastąpi owo wyłączenie kanałów
    > analogowych? Do tego czasu TV kupione obecnie będą zlomem o ile tej chwili
    > doczekają.

    No no. Mam zamiar teraz kupić LCD. Jeśli się fizycznie nie rozsypie po
    gwarancji to będzie u mnie działał 10 lat. Więc przymus mpg4 w mojej
    perspektywie jest jak byk.

  • 37. Data: 2009-04-08 19:18:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Toż to komuna jest.
    > A jak ktoś takiego tunera nie potrzebuje, to też musi zapłacić za
    > droższy model który go posiada?

    Takie życie w państwie opiekuńczym :-(
    Żarówek i termometrów też sprzedawać nie można.
    Każdy nowy samochód musi mieć ABS itd. itd.

  • 38. Data: 2009-04-08 19:32:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 16:55:31 +0200, "Wilczak" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    >znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania
    >jedzenia kretynie.

    Mogą wyłączyć analoga i dzisiaj. Nie rozbi to na mnie wrażenia, nie
    odbieram TV naziemnej.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 39. Data: 2009-04-08 19:34:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009 21:06:25 +0200, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Jak zacznie się wyłączanie TV analogowej i włączanie cyfrowej zobaczysz ile
    >będzie skarg do UOKIK że sprzedawcy wciskali nieodpowiedni sprzet....

    Jek przechodzono z Secam na Pal to też były skargi? Jak przechodzono z
    "dolnego" na "górny" UKF też były?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 40. Data: 2009-04-08 19:54:52
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2tupt4hc6kqa8966h5af7r2erlot5665av@4ax.com...

    > Mogą wyłączyć analoga i dzisiaj. Nie rozbi to na mnie wrażenia, nie
    > odbieram TV naziemnej.

    Jak rozumiem mieszkasz w Warszawie albo nie oglądasz programów regionalnych
    TVP.