  • 1. Data: 2009-04-07 22:28:43
    Temat: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Najnowszy model z końca 2008 roku TV LCD firmy LG 32LG7000 i inne z serii
    7000 mają poważną wadę, która je dyskwalifikuje jako nowoczesne TV LCD HD.
    Brak możliwości odbioru kanałów DVB-T MPEG4, które są nadawane w Polsce w
    tej kompresji.
    Sprzedawcy reklamują go jako telewizor Full HD z tunerem DVB-T(aktywny po
    ustawieniu innego kraju i nie wymieniany w specyfikacji producenta),
    zatajając, że ten tuner można psu o d_pę potłuc bo w Polsce jest on
    nieprzydatny z powodu zastosowanej w nim kompresji MPEG2.
    A zatem nie jest to odbiornik Full HD ani nawet HD Ready bo bez
    dołączonego dekodera MPEG4/MPEG2 lub sygnału z kablówki czy też tunera
    sat.HD, nie jest w stanie samodzielnie przetwarzać cyfrowych kanałów
    nadawanych w Polsce.
    Telewizor ten może samodzielnie odbierać tylko sygnały analogowe i od
    starych telewizorów kineskopowych odróżnia go tylko ekran LCD.
    Rumor z tego powodu jest wielki na różnych forach w internecie przy
    jednoczesnym milczeniu firmy LG, która wysyła z automatu indywidualnym
    klientom lakoniczne wyjaśnienia, które niczego nie wnoszą do podnoszonego
    problemu a wręcz przeciwnie wyzwalają w klientach wściekłość.
    Poprzednio LG sprzedawała TV CRT 28 cali jako 29 calowe a na zarzuty
    dawała pokrętne wyjaśnienia.
    Firma zaczyna być postrzegana jako jedna z cwańszych, która łokciami
    walczy o zbyt swoich produktów nie bacząc na kłopoty i rozczarowanie
    klienta.

  • 2. Data: 2009-04-07 23:29:21
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Brak możliwości odbioru kanałów DVB-T MPEG4, które są nadawane w Polsce w

    Nie zwalaj swojej głupoty na firmę, nie trolluj i doucz się co oznaczją
    terminy FullHD i HD-Ready.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2009-04-08 05:31:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zwalaj swojej głupoty na firmę, nie trolluj i doucz się co oznaczją
    > terminy FullHD i HD-Ready.

    trochę ma racje, mpeg2 u nas ma być nieużywany i z tego co wiem
    z Niemczech też, dlatego wszystko idzie tam, a u nas zostają
    ochłapy i nikt z polaczkami nie będzie dyskutował.

    pawell

  • 4. Data: 2009-04-08 06:40:41
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Miej pretensje do beznadziejnych urzędów w Polsce które krzyczą od 4 lat o
    MPEG-4 a do tej pory nie potrafiły wymusić na sprzedawcach by nie
    sprzedawali DVB-T MPEG-2...Oczywiscie lobby producentów działa by nie
    spieszyć się z takim wymaganiem i by móc sprzedawac MOEG2. Nie rozumiem jak
    można latami dyskutować zamiast rządzić. We Francji premier (sic ! czy w
    Polsce którykolwiek premier wiedziałby w ogóle o co chodzi?) podjął decyzję
    że kanały FTA DVB-T idą w MPEG-2 a PayTV w MPEG-4. Do tego na jego polecenie
    minister nakazał by wszystkie telewizory HD miały dekoder MPEG-4. I wszystko
    odbyło się bardzo szybko - decyzje, zarządzenia i rynek musi się dostosować.
    A w Polsce jeszcze wiele miesięcy będą sprzedawcy wciskać telewizory HD
    MPEG-2... A potem będą wciskać boxy MPEG-4 albo transkodery... Cóż naród
    ciemny i głupi to będzie bulił podwójnie. A władza równie beznadziejna i nie
    wprowadzi stosownych przepisów jeszcze przez wiele miesiecy...

  • 5. Data: 2009-04-08 06:57:23
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-04-2009 o 08:40:41 sensei <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > polecenie
    > minister nakaza? by wszystkie telewizory HD mia?y dekoder MPEG-4. I
    > wszystko
    > odby?o sie bardzo szybko - decyzje, zarz?dzenia i rynek musi sie
    > dostosowaae.
    > A w Polsce jeszcze wiele miesiecy bed? sprzedawcy wciskaae telewizory HD
    > MPEG-2... A potem bed? wciskaae boxy MPEG-4 albo transkodery... Có? naród
    > ciemny i g?upi to bedzie buli? podwójnie. A w?adza równie beznadziejna i
    > nie
    > wprowadzi stosownych przepisów jeszcze przez wiele miesiecy...

    No co Ty? Chcesz, żeby władza ingerowała w WOLNY RYNEK?
    Toż to socjalizm czystej wody!

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2009-04-08 07:23:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Brak możliwości odbioru kanałów DVB-T MPEG4, które są nadawane w Polsce w

    A kogo to obchodzi? Zanim w PL DVB-T wejdzie do powszechnego użytku to
    kupione lub obecnie kupowane TV będą zabytkiem albo co najwyżej starocią.
    Obecne pokrycie kraju DVB-T jest na tyle małe, że ci którzy wiedzą o co
    chodzi wybiorą właściwe TV, reszta ciemnej masy patrzy na wielkość,cene a
    nie na to czy ma MPEG2 czy 4

  • 7. Data: 2009-04-08 07:59:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.04.2009 Wilczak <w...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > zatajając, że ten tuner można psu o d_pę potłuc bo w Polsce jest on
    > nieprzydatny z powodu zastosowanej w nim kompresji MPEG2.

    To masz pretensje do LG czy do sprzedawcy w sklepie? Bo w specu tv jest
    chyba napisane jaki ma tuner. Jak sklep nakłamał, to masz winnego.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 8. Data: 2009-04-08 08:20:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:
    > To masz pretensje do LG czy do sprzedawcy w sklepie? Bo w specu tv jest
    > chyba napisane jaki ma tuner. Jak sklep nakłamał, to masz winnego.

    A ja bym się jeszcze spytał, kto jest autorem wątku "TV LCD 32LG7000
    (DVBT_MPEG2) + moduł Conax NP4......... do odbioru DVBT_MPEG4 w Warszawie"
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/24eddaf9d407ae21/07b5e5530284809c?hl
    =pl#07b5e5530284809c

    M.

  • 9. Data: 2009-04-08 08:46:13
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zwalFullHD i HD-Readyaj swojej głupoty na firmę, nie trolluj i doucz
    > się co oznaczją terminy FullHD i HD-Ready.

    Jesteś jednym z tych baranów, które dają się nabrać na krzykliwe hasła
    "Full HD i HD Ready", które oznaczają rodzaj matrycy zadufany dupku ale
    korzystanie z ich możliwości zależy od wielu innych czynników, których nie
    chce mi sie wymieniać bo jesteś zbyt tępy żeby to zrozumieć.
    Naklej sobie napis FullHD na kineskopie TV CRT i ciesz się z cyfrową
    telewizją pajacu.

  • 10. Data: 2009-04-08 08:49:41
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:grhmp6$3ss$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Warszawie"
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/24eddaf9d407ae21/07b5e5530284809c?hl

    a ślepy jesteś i o drogę pytasz ?