    From: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Date: Wed, 13 Oct 2010 19:43:53 +0200
    <qomwfj3zurgy$.132nr90dhwaov.dlg@40tude.net> <i910e8$h1u$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i92f8v$h3e$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net> <i93m48$ij7$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94157$8r4$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <i94oia$n6v$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 13.10.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Mylisz się - zdrowy rozsądek i stosowna pozwala uniknąć wielu
    > sytuacji podbramkowych.

    Wielu != wszystkich.

    > Dobrze, dobrze - kurs uświadamia tylko to, co klient chce przyjąć.

    Ale byłeś na takim kursie doskonalenia techniki jazdy czy tylko tak
    sobie klepiesz ? Kurs taki potrafi często zmusić do refleksji nad
    własnym zachowaniem na drodze.

    > Niestety, bez stosownego rozsądku klient nadal pozostaje niebezpieczny,
    > a wręcz może stać się bardziej niebezpieczny, ponieważ rozsądku nadal
    > brakuje, ale trochę się nauczył i jest mistrzem kierownicy. Trochę
    > nie tędy droga w edukacji.

    Zakładasz brak refleksji nad własnymi umiejetnosciami i budowanie owego
    zdrowego rozsadku. Oczywiscie byles na takim kursie...

    > Nie bla bla bla, tylko to był dokładnie Twój przykład.

    > No właśnie - powinni wiedzieć, że należy zwolnić, ponieważ są
    > gorsze warunki drogowe. Dodatkowy kurs wcale nie jest do tego
    > potrzebny.

    Syf i liście na drodze to oczywiście warunki pogodowe.

    > Cieszę się, że chociaż tutaj się zgadzamy.

    > No cóż - jedni sobie poradzą, inni nie. Czy to po kursie,
    > czy też bez niego. Sytuacje potrafią zaskoczyć każdego
    > i to nawet w warunkach zamkniętego toru.

    To większe szanse ma ten który coś umie czy ten który skończyl kurs na
    PJ i będzie deptał co popadnie i kręcił jak popadnie ?

    > Mamy wpływ na zaistnienie ich z naszej strony/winy.

    To nie wyklucza wszystkich możliwości.

    > Niestety
    > wiele osób tego nie rozumie i myśli, ze umiejętności stricte
    > techniczne pozwolą na uniknięcie wiele zagrożeń.

    Ich brak z pewnością nie pomoże. Troche ćwiczeń i zdrowy rozsadek z
    pewnością są lepsze niż brak ćwiczeń + zdrowy rozsądek.

    > Stara śpiewka - jeżdżę szybko i bezpiecznie.

    Nie wiem czy nie gorsze jest - jezdze wolno, prawo jazdy mam juz 30
    lat,jestem nieomylny wiec moge zajeżdzać drogę, wymuszac
    pierszenstwo przy zmianie pasa oraz blokowac ruch jadac 50 km/h na
    ograniczeniu do 80 km/h lewym pasem w piekny letni dzien.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net