eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRLRe: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <1glznmeciff15$.16mvs8a7h40ae.dlg@40tude.net>
    <omg0e1$g8o$1@node1.news.atman.pl> <omg1bo$qfg$1@news.agh.edu.pl>
    <omg33e$idu$1@node1.news.atman.pl>
    <598c2fce$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <omhvs2$nrp$1@news.agh.edu.pl>
    <598c8beb$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <omik37$gvi$1@node2.news.atman.pl> <omjhbr$t9t$1@node1.news.atman.pl>
    <omjsc8$lmg$1@node2.news.atman.pl> <omkmn0$egi$1@node2.news.atman.pl>
    <omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
    <598df88c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <oml1af$dsi$1@node1.news.atman.pl> <oml29l$es6$1@node1.news.atman.pl>
    <oml34m$ptt$1@node2.news.atman.pl> <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
    <ommf7c$1vv$1@node2.news.atman.pl> <ommvo9$bal$1@node1.news.atman.pl>
    <5994a466$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <on2g3r$5gj$2@node2.news.atman.pl>
    <5994c9bd$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <on3hr8$42o$1@node2.news.atman.pl>
    <59954d26$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <on42q7$kb9$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <on42q7$kb9$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Thu, 17 Aug 2017 14:54:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <59959210$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1502974480 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 82.143.187.50:55981
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613064
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:on42q7$kb9$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-08-17 o 10:00, J.F. pisze:
    >>>>> Ale nasze były też Żuk i Nysa. A potem nieszczęsny Tarpan.
    >>>> Zuk przeciez byl na silniku Warszawy.
    >>> Na początku, potem na naszym górnozaworowym.
    >> Ten "nasz" to przeciez tylko modyfikacja starocia.

    >Ale nasza modyfikacja i dzięki niej staroć pożył jeszcze ponad
    >dwadzieścia lat.

    I zabraklo benzyny :-P

    Tak czy inaczej - nie odwazylismy sie zrobic nowego silnika.

    A ten ... 70KM z 2.1 L ... raczej bardzo przestarzaly, ale do
    dostawczaka moze dobry.
    Tylko oszczedny nie byl wcale.

    >>> Na koniec dizle.
    >> polskie diesle z czeska pompa i angielska pomoca ...
    >O pompie nie wiedziałem. Gdzie to wyczytałeś?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/4C90

    A gdzies tam wczesniej kupilismy licencje od Leylanda na wieksze
    diesle - ciekawe ile skopiowalismy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: