  • Data: 2017-08-13 16:37:44
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2017 o 14:51, RadoslawF pisze:

    > I fakt że okazały się "przestarzałe i niepotrzebne" oznacza że
    > chwaliłem pozbycie się przemysłu?
    > Przestań dyskutować z tym co sobie wyobrażasz a zacznij z tym co
    > faktycznie napisałem.

    A to fabryki pozamykać a przemysł rozwijać?
    Już chyba nic z Twoich wyjaśnień nie rozumiem?
    Jeśli uważasz fabryki za niepotrzebne i zostały one zaorane, to jak
    widzisz rozwój przemysłu? Bez fabryk? Manufaktury jakieś czy co?

    > Powodem do chwały nie jest.
    > Ale nie znikał bym nagle zakładów produkujących ciężarowe Jelcze.
    > Z tego co wiem to ostatnia nasza fabryka motoryzacyjna.

    > Nie musimy imponować, ale musimy z czegoś żyć.
    > I tu będzie problem bo z przemysłu zostały nam przysłowiowe resztki.

    Nie znam przysłowia o resztkach, ale zgadzam się z Tobą i powiedziałbym
    kolokwialnie, że gówno nam zostało z fabryk, przemysłu, motoryzacji i
    wielu innych dziedzin, które wcześniej były całkiem nieźle rozwinięte.

    Krótko mówiąc, wstyd być Polakiem.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: