    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Fri, 11 Aug 2017 19:36:30 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    W dniu 2017-08-11 o 04:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    pedowy-i6657068870.html

    > To jakies inne kartki. Dla hurtowych odbiorcow ?
    > Ile tam jest litrow ?
    >
    > Ale jak widac byly.
    > I nie pamietam - prywatny posiadacz diesla dostawal takie, tankowal na
    > benzynowa, czy mogl kupic bez kartek ... bo tych prywatnych diesli to
    > imo na lekarstwo bylo :-)

    Nie wiem, co to było, dla kogo ani po co, bo prywatny posiadacz diesla
    kupował bez żadnych kartek i wszyscy mu zazdrościli.

    Było trochę prywatnego importu diesli na tym tle oraz ze 2-3 afery z
    oszustami, którzy zbierali przedpłaty na montaż silników diesla.

    A te kwitki po 50 l na pewno nie miały nic wspólnego ze sposobem
    kupowania ropy do Daihatsu Chamade, czy co tam ludzie wtedy mieli.

    MJ