  • 181. Data: 2013-12-11 17:13:06
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nawet jeżeli okaze sie, ze jak zwykle policja zrobiła z nich bzdure.

    Przyda sie chociaż do dyskusji na grupie. ;-)

    > Brawo.
    > Uwazaj tylko, bo za chwile, moze sie okazac, ze w jakims aspekcie ty
    > jestes
    > kapeluszem.

    Coraz bardziej, coraz bardziej.
    A od jutra być może w ogóle będę niezmotoryzowany.

    > A ja mówie o miejscach gdzie czasami wszystko jest ok, a czasami godzina
    > stania.

    A je nie.
    I dlatego wiem z jakiego powodu utworzyły się tam korki.

    > Gdyby było i naczej i arterie były planowane z zapasem, to takie rzeczy by
    > sie nie działy.

    Truizm.

    > Tego to sie bardziej boje niz obecnych korków...

    Ja też.
    Zwłaszcza że jest dokładnie na linii moich dojazdów do centrum.

    > Lodu w sensie bryły - nie. Lodu w sensie cienkiemj wartwy - tu potrzeba
    > chwili, zwłaszcza, jak woda ma praktycznie 0 stopni i lezy na zimnym
    > asfalcie.

    Nie wystarczy, musiałaby leżeć na asfalcie o temperaturach mniejszych od
    zera.
    A skąd je wziąć?

  • 182. Data: 2013-12-12 21:07:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Masz zacięcie. Podziwiam upór w dyskusji z tym gościem.

    A dziękuję! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 183. Data: 2013-12-12 21:46:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przyda sie chociaż do dyskusji na grupie. ;-)

    Nie chociaz tylko "tylko" :)

    > Coraz bardziej, coraz bardziej.
    > A od jutra być może w ogóle będę niezmotoryzowany.

    Kapelusz plonk warning! ;-P

    > A je nie.
    > I dlatego wiem z jakiego powodu utworzyły się tam korki.

    Jakie miejsca masz na mysli?

    > Truizm.

    No i?
    To ze coś ma trywialne wyłumaczenie nie oznacza, ze diagnoza jest zła.
    Ba, najcześciej oznacza to ze własnie jest dobra.

    Jakie je?

  • 184. Data: 2013-12-12 21:57:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Kapelusz plonk warning! ;-P

    Jaki kapelusz, raczej pasażer MPK.
    Nie będę bez sensu drogi blokował. ;-)

    > Jakie miejsca masz na mysli?

    Baraniaka i dalej na wschód.

    > No i?
    > To ze coś ma trywialne wyłumaczenie nie oznacza, ze diagnoza jest zła.

    Ale ja nie twierdzę, że jest zła, tylko że wypisywanie oczywistych
    oczywistości nie bardzo ma sens, jeśli się nie usiłuj demagogii
    uskuteczniać.

    > Jakie je?

    No te temperatury poniżej zera, przy których śnieg topnieje, ale lód się
    tworzy.

  • 185. Data: 2013-12-12 23:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Baraniaka i dalej na wschód.

    To rzeczywiśice miejsce, gdzie normalnie korki sie nie tworzą. I potrzeba
    jakiegos wiekszego kataklizmu, zeby sie zakorkowąło.

    > No te temperatury poniżej zera, przy których śnieg topnieje, ale lód się
    > tworzy.

    A te. To skontowni...

  • 186. Data: 2013-12-13 21:20:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To rzeczywiśice miejsce, gdzie normalnie korki sie nie tworzą. I potrzeba
    > jakiegos wiekszego kataklizmu, zeby sie zakorkowąło.

    Albo baranów z nieodpowiednimi oponami.

    > A te. To skontowni...

    ?????

  • 187. Data: 2013-12-13 21:29:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:20:06 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Albo baranów z nieodpowiednimi oponami.

    Albo baranów po prostu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 188. Data: 2013-12-18 21:00:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale to chodzi o to, aby taka podstawe prawną stworzyć:
    > pada snieg - nie wolno ci jezdzic z samochodem na oponach letnich. Musisz
    > zmienic albo przeczekać. IMO to jest całkiem rozsadne podejscie.
    >
    > Przyjechałes do pracy, spadl snieg, ups, niestety dziś wracasz taksówką.
    > Ewentualnie poczekaj do 22 gdzie bedziez mógł przejechac przez miasto
    > bezpiecznie, nie powodując korków na skrzyzowaniu, gdzie nagle nie
    > bedziesz
    > mógł ruszyć ze swiateł.

    Zachowujesz się jak poseł, który nie mogąc wymyśleć niczego mądrego pierdoły
    wymyśla i innych chce nimi uszczęśliwiać

  • 189. Data: 2013-12-18 21:45:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo?
    > Jaki widzisz problem, aby na najwiekszych 5-6 skrzyzowaniach w Poznaniau
    > pojawiła sie policja, wyłapywała tych co nie moga ruszyc, prosiła ich na
    > bok i spokojnie, bez pospiechu obsługiwała?

    Taki jak z kontrolą trzeźwości. Nieuzasadnione naruszenie swobód
    obywatelskich.

    > to jest zakaz wyprzedzajacy.
    > Jak pada, nie jedziesz.
    > Jeżeli próbujesz, to płacisz.

    Na jakie cele ? Podgrzewane skrzyżowania ? Ty się chcesz w ZOMO bawić ot co

  • 191. Data: 2013-12-19 00:50:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Zachowujesz się jak poseł, który nie mogąc wymyśleć niczego mądrego
    > pierdoły wymyśla i innych chce nimi uszczęśliwiać

    Bardzo merytorycznie...