-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
Date: Mon, 4 Jan 2021 15:27:45 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rsv8l0$3mc$2$Cav@news.chmurka.net>
References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
<5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
<5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
<5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
<5fdf6e5d$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <4x6yrmhnt84p$.dlg@myjk.org>
<5fe07440$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <2...@m...org>
<rrqltq$kor$1$Cav@news.chmurka.net>
<5fe10350$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<rsv23r$unn$1$kolczan@news.chmurka.net>
<5ff319f8$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<rsv64s$23u$1$Cav@news.chmurka.net>
<zzxf6dmiwx3n$.157jxuli56upl.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 4 Jan 2021 14:27:44 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="3788"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <zzxf6dmiwx3n$.157jxuli56upl.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: Avast (VPS 210104-0, 04.01.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689351
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-01-2021 o 15:20, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 4 Jan 2021 14:45:01 +0100, Cavallino napisał(a):
>> W dniu 04-01-2021 o 14:36, Michał Jankowski pisze:
>>> W dniu 04.01.2021 o 13:36, Mirek Ptak pisze:
>>>> On 02.01.2021 17:35, J.F. wrote:
>>>>> I dlatego na obecnym etapie mowie - hybrydy.
>>>>> Po miescie na codzien nie smrodza, a i trasy sie nie boja.
>>>>
>>>> Pierwsza Ampera/Volt to był ideał moim zdaniem. Teraz to już chyba
>>>> tylko i8 ma taki system.
>>>
>>> Taki, to znaczy jaki?
>>
>> Nie napedzany NIGDY z silnika spalinowego.
>
> Ale to czysty elektryk byl chyba ?
Nie.
Elektryk z spaliniakiem.
Teraz Volt (w obecnej generacji) to czysty elektryk.
>
>>> Hybryd z wtyczką jest trochę...
>> Ale to sa zwykle spaliniaki z dolozonym ukladem na prad.
>
> Co nam rozwiazuje problem zasiegu i czasu ladowania :-)
Ale jest cholernie nieefektywne, więc już lepiej usunąć ten drugi napęd
w ogóle. ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.21 15:31 J.F.
- 04.01.21 15:43 Cavallino
- 04.01.21 16:30 Michal Jankowski
- 04.01.21 16:59 Budzik
- 04.01.21 18:01 J.F.
- 04.01.21 18:19 Cavallino
- 04.01.21 18:24 Cavallino
- 04.01.21 18:31 Cavallino
- 04.01.21 19:01 J.F.
- 04.01.21 19:24 Michal Jankowski
- 04.01.21 21:31 Cavallino
- 04.01.21 21:34 Cavallino
- 04.01.21 23:11 J.F.
- 05.01.21 07:34 Cavallino
- 05.01.21 07:42 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=