  • Data: 2021-01-04 14:16:39
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-01-2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To jest dobre pytanie.
    > Sam sie nad tym zastanawiam czy majac elektryka jako jedyne auto domowe
    > i wiedzac ze kilka razy w roku robie dłuzsze trasy te kilka dni nie
    > zabijałyby przyjemnosci z wszystkich pozostałych.

    A jakie to są dłuższe i dokąd?
    Bo jeśli mowa o trasy kilkaset km po Polsce, to dasz radę bez problemu,
    co najwyżej z odrobiną planowania i kilkoma postojami.
    Ale za to czasem da się tanio lub za friko - coś za coś.

    Dłuższe trasy i za granicę - to już trzeba by zmienić podejście i
    traktować tak jak ja, jazdę jako część wakacji, wtedy da się przeżyć.
    Chociaż sam i tak się nad morza południowe już raczej elektrykiem nie
    wybiorę, chyba że mocno zdrożeją loty.

    > Sa juz takie hybrydy co 500 przejezdzaja na prądzie?

    Elektryki rzadko kiedy tyle przejeżdżają.
    Hybrydy plug-in z reguły 30-50 km.