    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - normalny starter
    Date: Mon, 4 Jan 2016 13:18:23 +0100

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    news:568a5c2e$0$647$65785112@news.neostrada.pl...

    > To wiem, zagadką tylko jest to w jaki sposób działa telefon z kartą SIM
    > która nie ma przypisanego numeru?

    Loguje się do sieci i koniec. Nie zadzwonisz i do Ciebie nie zadzwonią. Może
    Internet będzie działał?
    Numer telefoniczny zostanie przypisane karcie SIM po zarejestrowaniu się do
    sieci. Nie wiem jak Orange to sobie zaplanował, czy na stronie WWW wybierasz
    sobie numer z puli numerów, czy przydzialają Ci losowo pierwszy wolny.
    Jedyna różnica jest taka, że numer najpierw płacisz, a potem dowiadujesz się
    jaki będziesz mieć numer.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba