  • Data: 2009-07-15 15:34:52
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.07.2009 Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał/a:

    > Zwróć uwagę, że Szczepan nie domaga się odszkodowania w wysokości
    > miliona $ za niedotrzymanie przez operatora warunków umowy, a tylko i
    > wyłącznie rozwiązania umowy, z której operator nie jest w stanie się
    > wywiązać!

    A czy ja gdzieś pisałem o milionie dolarów odszkodowania?

    Jestem pewny, że w umowie nie jest napisane, że gwarantują zasięg nawet na
    księżycu oraz, oczywiście, w samym środku jądra Ziemi. Są miejsca, gdzie po
    prostu zasięgu nie ma, bo nie. Nikt nie ma zasięgu 100% terytorium kraju
    nawet w terenie otwartym - jest to technologicznie niemożliwe. Jeśli
    Szczepan o tym nie wiedział, pozostaje mi tylko zdziwić się i mu współczuć.
    Poza miastem o zasięgu trzeba po prostu przekonać się empirycznie. Jeśli
    się nie zna nikogo z telefonem w konkretnej sieci, to kosztuje to 10 zł za
    starter prepaid. Jeśli dla kogoś stanowi to problem, to chyba nie powinien
    mieć telefonu w ogóle - trzeba płacić rachunki, uważać, żeby nie zadzwonić
    na 0700 i kupa innych rzeczy, dla których głowa jest za mała...

    P.S. Każdą umowę da się wypowiedzieć. Szczepan prawdopodobnie jest związany
    cyrografem, bo w zamian za umowę na czas określony wziął sobie tanio
    aparat. Niech zatem zapłaci karę umowną i rozwiąże sobie tę umowę. Nie
    należy się również dziwić, że operator nie chce przyjąć używanego aparatu i
    rozwiązać umowy 'za porozumieniem stron' - nie widzę powodu, dla którego
    miałby być tak wspaniałomyślny.
    --
    Samotnik