  • Data: 2014-02-28 14:55:05
    Temat: Re: Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-28, o godz. 14:35:53
    Artur Maśląg <n...@w...pl> napisał(a):

    > Maciek od zawsze opowiada o jakichś wielkich problemach, twierdząc,
    > że te jednostkowe problemu tyczą całej sieci:P

    A możesz wskazać gdzie generalizowałem na całą sieć? Bo niestety te
    jednostkowe problemy są od zawsze w sporej część południa Warszawy
    (spore kawałki Wilanowa i Ursynowa). Jeśli użytkownicy Playa mają
    problemy z co 2-3 połączeniem (nienawiązanie połączenia, przerwanie
    rozmowy, spadek jakości do poziomu uniemożliwiającego zrozumienie
    rozmówcy) w tych lokalizacjach mają problem to jakoś nie widzę powodu
    by o tym nie mówić. Zwłaszcza że te numery to między innymi żona i
    teściowa. ;-)

    > Wiadomo, że w niektórych lokalizacjach jest dziwnie. U znajomego
    > od dawna jest problem z Orange (zresztą nie tylko), a Play daje radę,
    > choć jak spróbować przepiąć go na 26034 to pojawia się problem :)

    Ja mam miejsce między Łukowem a Siedlcami gdzie cokolwiek działa losowo.
    A co ciekawe jest tam dobry zasięg Aero - z innego netu via komórka
    korzystać się nie da.

    mam też miejsce gdzie najlepiej działa Orange. Ale tylko latem jak
    odpalą dodatkowy BTS w kontenerze. ;-)

    Zdrówko