  • 21. Data: 2012-04-03 09:42:48
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: osiek <o...@g...pl>

    A takie pytanie z innej beczki, choć podobne:
    Poczta głosowa włączona, stan konta na prepaidzie 0 złotych, telefon
    właczony za granicą.
    Zaloguje się do obcej sieci i SMSy będą przychodzić a połączenia z braku
    środków na roaming będą kierowane na pocztę czy tylko mi się tak wydaje?

    W ostateczności na pocztę nagram, że jestem poza granicami kraju,
    telefon wyłącze/tryb samolotowy. Nagrania z poczty będą mi schodzić na
    maila i będzie ok. Problem jest tylko z SMSami, które w takim wariancie
    nie będą do mnie dochodziły.

  • 22. Data: 2012-04-04 00:40:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-01 22:02, osiek pisze:

    > Animko droga :)
    >
    > Nie wspominając o tym, że Orange On line uparcie twierdzi, że poczte mam
    > wyłaczoną a ludzie o tym nie wiedza i sie na nią nagrywają to może i tam
    > bym coś znalazł jakby coś tam było. Niestety niewiele się stamtąd można
    > dowiedzić. Stan usług dotyczących poczty głosowej i usługi Kto dzwonił
    > jest kompletnie różny od tego co mam, i nie ma żadnej informacji o tym
    > czego szukam.

    No nie wiem, może w tym POP-ie usługi są inne. Ja mam pocztę głosową
    wyłączoną i w Usługach na orange online to widzę. Kto dzwonił też mam
    wyłączone bo i tak widzę w telefonie kto i o której godzinie dzwonił.
    No i jeszcze komunikaty "Zadzwoń teraz" wyłączyłam w diabły.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-04-04 00:44:55
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-02 12:53, Dominik & Co pisze:

    > Może być też jakiś staroć z Symbianem, można też komórkę do kompa
    > przypiąć (albo sim w modem wsadzić).

    > To ładowarka tak tandetnie wykonana, że strach w gniazdku zostawić? ;-)

    Może mu chodzi o oszczędność energii.

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-04-04 03:05:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-04 00:44, Animka pisze:

    > Może mu chodzi o oszczędność energii.

    Raczej o oszczędność akumulatora baterii.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/