  • 1. Data: 2012-05-02 16:55:34
    Temat: Orange On-Line - limit bezpłatnych SMS-ów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Właśnie zauważyłem w systemie Orange, że z poczatkiem maja nie odnowiła
    się pula 30 bezpłatnych SMS-ów do wykorzystania w ciągu miesiąca. Mam
    tyle, ile mi zostało po wykorzystaniu w kwietniu. Też ktoś tak ma?
    Puszczę info do BOK. Zobaczymy, co odpowiedzą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-05-03 15:53:33
    Temat: Re: Orange On-Line - limit bezpłatnych SMS-ów
    Od: Marcin Litwiński <m...@g...com>

    On May 2, 4:55 pm, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    > tyle, ile mi zostało po wykorzystaniu wkwietniu. Też ktoś tak ma?
    > Puszczę info do BOK. Zobaczymy, co odpowiedzą.

    Niecałe 6 lat temu, za czasów kiedy to jeszcze zamiast Orange była
    Idea, pamiętam że miałem co miesiąc, wybraną ofertę za darmo, na
    początek zaczęło się od MMS-ów, później Internet, sms, i tak w kółko,
    nikt nie wiedział dlaczego tak się dzieje, na dodatek miałem wtedy
    najniższy dostępny plan taryfowy, Mix 25 bodajże, do tej pory nurtuje
    mnie ta sprawa i nie znalazłem na nią odpowiedzi. Skro Orenge,
    przejęło schedę i systemy po Idei to wcale nie dziwię się że są takie
    jaj jak u Ciebie.

  • 3. Data: 2012-05-03 19:05:56
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-03 15:53, Marcin Litwiński pisze:
> [...]

    (...)

    > Skro Orenge, przejęło schedę i systemy po Idei to wcale nie dziwię się że są
    > takie jaj jak u Ciebie.

    Ale od kilku lat było OK. Mnie się zdaje, że schrzanili coś podczas
    łączenia systemów TP z Orange. Na razie nic nie odpisali, może po
    niedzieli będzie odpowiedź. Jak nie, to zgłoszę awarię, bo na odpowiedź
    do BOK-u można czekać od kilku godzin do miesiąca. Ciekawi mnie po
    prostu, czy u innych też występuje taki feler z naliczaniem puli SMS-ów.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-05-03 19:46:43
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Miałam 7 i dalej mam 7. Pewnie tam u nich nikt (a już szczególnie
    informatycy nie pracuje), mają dłuuuuuuugi wekend i mają wszystko gdzieś.

    W sklepie chleba nawet nie było 30 kwietnia i 2 maja. W sklepie kasjerka
    powiedziała mi: "Przecież tam pracują ludzie i też chcą odpocząć, mieć
    wolne." To dlaczego ona pracowała, nie odpoczywała? Szczególnie jak
    piekarze chleba nie upiekli i piekarnia nie dostarczyła go do sklepów.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-05-07 19:50:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > tyle, ile mi zostało po wykorzystaniu w kwietniu. Też ktoś tak ma?
    > Puszczę info do BOK. Zobaczymy, co odpowiedzą.

    Odpowiedzieli:

    "W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, iż trwają prace nad
    udoskonaleniem naszego systemu Orange on-line w związku z tym mogą
    występować czasowe utrudnienia w obsłudze. Prosimy o wyrozumiałość oraz
    cierpliwość."

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-05-07 22:38:27
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-07 19:50, Krystek pisze:

> [...]
    > udoskonaleniem naszego systemu Orange on-line w związku z tym mogą
    > występować czasowe utrudnienia w obsłudze. Prosimy o wyrozumiałość oraz

    A mnie nawet zapytania w tej sprawie na orange online do BOK-u Orange
    nie wysłało. (Dzisiaj).

    --
    animka