    From: Marcin Litwiński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange On-Line - limit bezpłatnych SMS-ów
    Date: Thu, 3 May 2012 06:53:33 -0700 (PDT)

    On May 2, 4:55 pm, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > Właśnie zauważyłem w systemie Orange, że z poczatkiem maja nie odnowiła
    > się pula 30 bezpłatnych SMS-ów do wykorzystania w ciągu miesiąca. Mam
    > tyle, ile mi zostało po wykorzystaniu wkwietniu. Też ktoś tak ma?
    > Puszczę info do BOK. Zobaczymy, co odpowiedzą.
    >
    > K.
    >
    > --http://www.krystek.art.pl/

    Niecałe 6 lat temu, za czasów kiedy to jeszcze zamiast Orange była
    Idea, pamiętam że miałem co miesiąc, wybraną ofertę za darmo, na
    początek zaczęło się od MMS-ów, później Internet, sms, i tak w kółko,
    nikt nie wiedział dlaczego tak się dzieje, na dodatek miałem wtedy
    najniższy dostępny plan taryfowy, Mix 25 bodajże, do tej pory nurtuje
    mnie ta sprawa i nie znalazłem na nią odpowiedzi. Skro Orenge,
    przejęło schedę i systemy po Idei to wcale nie dziwię się że są takie
    jaj jak u Ciebie.