  • 1. Data: 2011-09-15 08:27:06
    Temat: [Orange] Nie działa ale kosztuje
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    SMS na numer 333 o treści ILE.
    Odpowiedź: "Usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac ponownie w
    pozniejszym terminie".

    Wysłałem, bo chciałem znać stan konta (liczbę minut) wobec niemożności
    uzyskania takiej informacji na www przez ponad pół godziny (później już nie
    sprawdzałem).

    I choć usługa nie była dostępna, to opłata 0,20 zł została naliczona. Tak,
    ja wiem za co tak naprawdę zapłaciłem ale do cholery to system operatora a
    nie jakieś gołe baby...

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-09-15 08:45:26
    Temat: Re: [Orange] Nie działa ale kosztuje
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-09-2011 10:27, Maciek. pisze:
> [...]
    >
    > I choć usługa nie była dostępna, to opłata 0,20 zł została naliczona.
    > Tak, ja wiem za co tak naprawdę zapłaciłem ale do cholery to system

    start -> uruchom -> kontakty -> BOK/COK -> zglaszasz problem -> cieszysz
    sie ze zwrotu 0,20 pln.

  • 3. Data: 2011-09-15 11:48:16
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał
    > start -> uruchom -> kontakty -> BOK/COK -> zglaszasz problem -> cieszysz
    > sie ze zwrotu 0,20 pln.

    I tak codziennie mam robić?

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-09-15 12:38:33
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-09-2011 13:48, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał
    >
    > I tak codziennie mam robić?

    jak bedzie trzeba to tak, za ktoryms razem to poprawia.