  • 1. Data: 2011-11-15 19:51:02
    Temat: Orange Free na Kartę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Jak to możliwe, że sprzedawane na allegro kilku (nastu) gigowe bonusy mają
    okres ważności 24 m-ce http://allegro.pl/internet-na-karte-87847 a na
    stronie OFnK najdłuższy okres ważności to 150 dni?
    http://tinyurl.com/c96hngd
    Wcześniej dla tych allegrowych też było 150 dni ważności.

  • 2. Data: 2011-11-15 20:05:48
    Temat: Re: Orange Free na Kartę
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronie OFnK najdłuższy okres ważności to 150 dni?
    > http://tinyurl.com/c96hngd
    > Wcześniej dla tych allegrowych też było 150 dni ważności.

    transfer też poprzedłuża, pamiętaj że to promo do 31 listopada
    a potem będzie przedłużać tylko na rok

    erator/

  • 3. Data: 2011-11-15 20:11:58
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > transfer też poprzedłuża, pamiętaj że to promo do 31 listopada
    > a potem będzie przedłużać tylko na rok

    31 listopada?

    ;)

    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-15 20:29:54
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > transfer też poprzedłuża, pamiętaj że to promo do 31 listopada
    > a potem będzie przedłużać tylko na rok

    czyli jakaś promocja na 24 m-ce jest?
    Kurcze, na stronie takiego info nie zauważyłem.

    Dzięki za info.

  • 5. Data: 2011-11-15 21:21:38
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    --
    Miałem przedłużone do 6.11.2013 i zostało mi ponad 4GB. Przed chwilą
    sprawdziłem, bo w "ruchomym" lapku internet zniknął - wszystko na zero, ale

  • 6. Data: 2011-11-15 22:32:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 15 Nov 2011 22:21:38 +0100, "Indukti" <i...@t...pl> wrote:

    Miałem przedłużone do 6.11.2013 i zostało mi ponad 4GB. Przed chwilą
    sprawdziłem, bo w "ruchomym" lapku internet zniknął - wszystko na
    zero, ale
    konto aktywne do 6.11.2013. O co kaman?

    O to że oficjalnie bonus jest ważny tyle co konto główne, ale w Orange
    mają coś zwalone z systemem i bonus jest ważny na starych zasadach
    odpowiednią liczbę dni, więc najlepiej dzwoń do boku Orange i zgłoś
    reklamacje, powinni uznać bez problemu

  • 7. Data: 2011-11-17 13:52:05
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

> [...]
    > http://tinyurl.com/c96hngd
    > Wcześniej dla tych allegrowych też było 150 dni ważności.

    Zauważ jedynie, że w OFnK nie skorzystasz z apn "vpn" - wszystko leci przez
    proxy. Oznacza to, że zdjęcia są dodatkowo kompresowane i jak dla mnie w
    większości przypadków nie nadają się do oglądania.

    --
    M.

  • 8. Data: 2011-11-18 14:07:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek." <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > przez proxy. Oznacza to, że zdjęcia są dodatkowo kompresowane i jak dla
    > mnie w większości przypadków nie nadają się do oglądania.

    Napisz coś więcej na ten temat, please - Orange ingeruje w treść
    tego co oglądasz na witrynach? Jak się można o tym przekonać?
    Rzeczywiście zdarzało mi się kiedyś widzieć pad systemu taki, że
    witryny się ładowały a zamiast logo, guzików na stronie czy obrazków
    były czerwone krzyżyki i nie rozumiałem tego problemu...
    Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem gdy byłem połączony
    z siecią przez DSL ani cableTV.
    To co piszesz ma sens i daje mi logiczne wyjaśnienie tego co widziałem:
    musiało im coś paść po drodze przy tym przetwarzaniu
    i kompresowaniu i obrazki "nie doszły" do odbiorcy...

    A to APN = VPN to ma jakiś związek z virtual private networks
    czy to tylko zbieżność skrótów?

    Jakiego zatem internetu komórkowego warto użyć zamiast taniego Orange?