eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasie › Re: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl>
    <5c65f30c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q474bo$69p$2@node1.news.atman.pl>
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Date: Fri, 15 Feb 2019 23:38:51 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q474bo$69p$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5c673f7e$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
    X-Trace: 1550270334 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 89.64.51.182:10273
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2014
    X-Received-Body-CRC: 1435365649
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650164
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-15 o 20:36, Irek.N. pisze:
    >> Jeśli tak już bardzo, bardzo zależy Ci na najmniejszym zużyciu paliwa,
    >> to jeszcze sprawdziłbym okolice 1500rpm na V biegu.
    >
    > A czy silnik nie powinien być przygotowany na takie obroty?

    Jak najbardziej jest przygotowany.

    > Coś mi świta, że niskie obroty są dla silnika szkodliwe. Mnie przeraża,
    > że jadąc pod górkę, nawet stromą (u mnie same strome są) mam 1100rpm, a
    > jak zechcę przyspieszyć to automat zredukuje bieg i wyskoczy aż 1300.
    > Paranoja, ale tak to wymyślili.

    Raczej wiedzieli co robią i nic się złego silnikowi nie dzieje.
    Przy niskich obciążeniach obroty powinny być stosunkowo niskie, a
    wysokie tam gdzie obciążenia rosną.



    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:
    http://powertorque.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: