-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl>
<5c65f30c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<q474bo$69p$2@node1.news.atman.pl>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Fri, 15 Feb 2019 23:38:51 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q474bo$69p$2@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5c673f7e$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.182
X-Trace: 1550270334 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 89.64.51.182:10273
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2014
X-Received-Body-CRC: 1435365649
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650164
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-02-15 o 20:36, Irek.N. pisze:
>> Jeśli tak już bardzo, bardzo zależy Ci na najmniejszym zużyciu paliwa,
>> to jeszcze sprawdziłbym okolice 1500rpm na V biegu.
>
> A czy silnik nie powinien być przygotowany na takie obroty?
Jak najbardziej jest przygotowany.
> Coś mi świta, że niskie obroty są dla silnika szkodliwe. Mnie przeraża,
> że jadąc pod górkę, nawet stromą (u mnie same strome są) mam 1100rpm, a
> jak zechcę przyspieszyć to automat zredukuje bieg i wyskoczy aż 1300.
> Paranoja, ale tak to wymyślili.
Raczej wiedzieli co robią i nic się złego silnikowi nie dzieje.
Przy niskich obciążeniach obroty powinny być stosunkowo niskie, a
wysokie tam gdzie obciążenia rosną.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.19 08:54 Mateusz Viste
- 16.02.19 09:03 Mateusz Viste
- 16.02.19 09:42 s...@g...com
- 16.02.19 12:55 Janusz
- 17.02.19 21:29 p...@g...com
- 01.03.19 23:05 Irek.N.
- 01.03.19 23:30 s...@g...com
- 02.03.19 22:06 Irek.N.
- 05.03.19 09:58 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=