  • Data: 2019-02-15 20:36:27
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli tak już bardzo, bardzo zależy Ci na najmniejszym zużyciu paliwa,
    > to jeszcze sprawdziłbym okolice 1500rpm na V biegu.

    A czy silnik nie powinien być przygotowany na takie obroty?
    Coś mi świta, że niskie obroty są dla silnika szkodliwe. Mnie przeraża,
    że jadąc pod górkę, nawet stromą (u mnie same strome są) mam 1100rpm, a
    jak zechcę przyspieszyć to automat zredukuje bieg i wyskoczy aż 1300.
    Paranoja, ale tak to wymyślili.

    Miłego.
    Irek.N.