eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-15 20:46:52
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Albo filtr DFP.
    >
    > Niestety, u mnie po 50km na autostradzie potrafi sie na drugi dzien
    > wlaczyc procedura wypalania ...

    Tak jak Janusz pisze. Miałem Ibizę 1.5 Porsche System z 92 roku kiedyś.
    To był demon na tamte czasy. Na 2 biegu w jeździe potrafiła na suchym
    zapiszczeć przodem jak się depło. W tym samochodzie bardzo było czuć
    wpływ pogody. Wcale nie było czuć rodzaju paliwa i ponownie bardzo mocno
    był wyczuwalny spadek witalności napędu po długim zarzynaniu miejskim.
    Wystarczyło za to zrobić trasę powiedzmy 60km na wariata (w tamtych
    czasach oznaczało to 160 na budziku) i samochód wracał do swoich parametrów.
    Tam nie było filtru, ale był za to katalizator (benzyna).

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: