  • Data: 2019-02-15 20:44:17
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2019 o 20:36 Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> pisze:

    > A czy silnik nie powinien być przygotowany na takie obroty?
    > Coś mi świta, że niskie obroty są dla silnika szkodliwe. Mnie przeraża,
    > że jadąc pod górkę, nawet stromą (u mnie same strome są) mam 1100rpm, a
    > jak zechcę przyspieszyć to automat zredukuje bieg i wyskoczy aż 1300.
    > Paranoja, ale tak to wymyślili.

    Ja mam niecałe 190KM i mam podobnie - wbija mi 6-tkę przy 1200-1300
    obrotów. W poprzednim aucie (też od nowości u mnie) miałem 165KM i też
    automat zmieniał bardzo nisko biegi. Było to 2.0 HDI i sprzedałem je jak
    miało 260kkm nalatane. Silnik i osprzęt oryginalny, bez żadnych napraw.
    Nie konstruują tego mimo wszytsko idioci. Tak mam być.

    TG