eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Fri, 15 Feb 2019 18:28:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <q46ssq$umu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <c...@g...com>
    <q44md1$jhb$1@node2.news.atman.pl>
    <5c666fab$0$6573$426a34cc@news.free.fr>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.244
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1550251738 31454 185.234.91.244 (15 Feb 2019 17:28:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2019 17:28:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    In-Reply-To: <5c666fab$0$6573$426a34cc@news.free.fr>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190215-4, 2019-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650115
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-15 o 08:52, Mateusz Viste pisze:
    > On Thu, 14 Feb 2019 22:25:52 +0100, Irek.N. wrote:
    >> Prędzej jak piszesz, ale nie w temacie chłodzenia silnika, tylko
    >> powietrza doładowania. Chłodniejszego zmieści się więcej w garnkach to i
    >> moc/sprawność może być większa.
    >> Zauważyłeś, że jak jest rześko i wilgotno, to zazwyczaj lepiej się
    >> jeździ?
    >
    > Ano, dlatego ja najbardziej lubię jeździć wcześnie rano albo podczas
    > (niewielkiego) deszczu. Jakiś czas temu pisałem o tym w linku poniżej.
    Też to zauważyłem, efekt szczególnie widoczny przy małych silnikach bez
    turbo
    bo tam skok mocy jest najbardziej odczuwalny.
    Wg mnie to zimne powietrze poprawia stopień naładowania cylindra a woda
    wspomaga spalanie.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: