-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Thu, 14 Feb 2019 22:25:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <q44md1$jhb$1@node2.news.atman.pl>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<c...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 77-253-172-130.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1550179553 20011 77.253.172.130 (14 Feb 2019 21:25:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Feb 2019 21:25:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <c...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650064
[ ukryj nagłówki ]
> To akurat nieistotne.
>
> Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje. Ped
powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.
>
> Ale niestety raczej z hamowni sie nie dowie jaka jest sprawnosc silnika.
> Bo pewnie mu nie podpieli komputera i nie zmierzyli dokladnie ile paliwa schodzi
przy jakim obciazeniu.
Ja się zastanawiałem, czy jest możliwe, że turbo dostaje na wejściu
trochę więcej powietrza z powodu jego naporu na wlot przy szybkiej
jeździe. Wiesz, takie drugie turbo.
Zapytałem mechanika - jest regulacja ciśnienia doładowania, więc nawet
jak by dodać ekstra na wlocie, to i tak podobno turbina wyrówna. Więc to
nie to.
Prędzej jak piszesz, ale nie w temacie chłodzenia silnika, tylko
powietrza doładowania. Chłodniejszego zmieści się więcej w garnkach to i
moc/sprawność może być większa.
Zauważyłeś, że jak jest rześko i wilgotno, to zazwyczaj lepiej się jeździ?
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.19 22:34 Irek.N.
- 14.02.19 23:48 r...@k...pl
- 14.02.19 23:51 r...@k...pl
- 14.02.19 23:59 Budzik
- 15.02.19 00:00 Tomasz Pyra
- 15.02.19 00:11 RoMan Mandziejewicz
- 15.02.19 00:28 Tomasz Pyra
- 15.02.19 08:42 p...@g...com
- 15.02.19 08:52 Mateusz Viste
- 15.02.19 12:47 J.F.
- 15.02.19 13:09 J.F.
- 15.02.19 15:19 s...@g...com
- 15.02.19 15:23 s...@g...com
- 15.02.19 15:26 s...@g...com
- 15.02.19 15:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=