  • Data: 2019-02-14 23:51:47
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 Feb 2019 11:55:46 -0800 (PST), w
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > To akurat nieistotne.

    Ależ jest to kluczowe.

    > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje. Ped
    powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.

    Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
    nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.

    Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?