eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-14 22:25:52
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > To akurat nieistotne.
    >
    > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje. Ped
    powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.
    >
    > Ale niestety raczej z hamowni sie nie dowie jaka jest sprawnosc silnika.
    > Bo pewnie mu nie podpieli komputera i nie zmierzyli dokladnie ile paliwa schodzi
    przy jakim obciazeniu.

    Ja się zastanawiałem, czy jest możliwe, że turbo dostaje na wejściu
    trochę więcej powietrza z powodu jego naporu na wlot przy szybkiej
    jeździe. Wiesz, takie drugie turbo.
    Zapytałem mechanika - jest regulacja ciśnienia doładowania, więc nawet
    jak by dodać ekstra na wlocie, to i tak podobno turbina wyrówna. Więc to
    nie to.

    Prędzej jak piszesz, ale nie w temacie chłodzenia silnika, tylko
    powietrza doładowania. Chłodniejszego zmieści się więcej w garnkach to i
    moc/sprawność może być większa.
    Zauważyłeś, że jak jest rześko i wilgotno, to zazwyczaj lepiej się jeździ?

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: