eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Thu, 14 Feb 2019 22:16:24 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <q44lr9$j17$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
    <q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
    <mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
    <q4272u$amt$1@node2.news.atman.pl>
    <oy7a40w01rwq$.lxeyf8b0irvl$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-172-130.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1550178985 19495 77.253.172.130 (14 Feb 2019 21:16:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Feb 2019 21:16:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <oy7a40w01rwq$.lxeyf8b0irvl$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650062
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie podales co za auto :-)

    Bo nie ma to zasadniczo znaczenia.
    Wózek ma ponad 360KM i 720Nm, diesel oczywiście (nie nie przetopię...,
    jest zajebisty taki jaki jest!)

    > Ogolnie mozliwe, zobacz
    > https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/dragspher
    e.html
    >
    > zwykla kula, a spada wspolczynnik przy pewnej predkosci.
    > I to ponoc z powodu wiekszych turbulencji !

    No właśnie, kula, słabo kształtem nawiązuje do wozodła. Generalnie
    słyszę, że z aerodynamiką to nie jest za dobrze - cichy samochód, ale
    przy większych prędkościach robi się głośny. Poruszałem się też
    Tuaregiem, starszawym. Bardzo przyjemnie i cicho nawet przy szybkiej
    jeździe (za to inne aspekty - np. zawieszenie - koszmar).

    > Ale zeby "typowy suw" tez tak mial ? Troche watpie, pewnie z natury m
    > duzo turbulencji

    Ty wątpisz, ja nie wierzę :)
    O ile zjawisko jest do ogarnięcia, nawet można się go spodziewać, o tyle
    w przypadku bryły złożonej trochę gorzej u mnie z wyobraźnią :(

    > http://www.pl.vortex-generators.com/turbulizatory.ht
    ml

    Pacz Pan jaka technika. Czyli co, mamy sobie ponaklejać elementy na
    karoserii? ;)

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: