eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-14 16:21:38
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 23:52:24 +0100, Irek.N. napisał(a):
    >> Ale tez mozna sie pomylic.
    >
    > Mam klienta za W-wą. Za każdym razem jak tam jadę to się łapię na
    > spkojnej jeździe do 1/3 trasy, a później rura...

    To tym bardziej :-)


    >> Hm, a gdyby dodatkowo byl inny bieg ?
    > Przy tych prędkościach chyba na ostatnim zawsze jedzie.

    Nie podales co za auto :-)

    > Zastanawiam się jeszcze nad jednym. Buda jest mało opływowa chyba,
    > typowy suv. Czy jest możliwe, że przy wyższej prędkości turbulencja jest
    > mniejsza?

    Ogolnie mozliwe, zobacz
    https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/dragspher
    e.html

    zwykla kula, a spada wspolczynnik przy pewnej predkosci.
    I to ponoc z powodu wiekszych turbulencji !

    Ale zeby "typowy suw" tez tak mial ? Troche watpie, pewnie z natury m
    duzo turbulencji

    > Czuć że lepiej ciągnie, ale może to właśnie mniejszy opór a nie większa moc?

    http://www.pl.vortex-generators.com/turbulizatory.ht
    ml


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: