eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
    <q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Thu, 14 Feb 2019 13:36:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <5c656121$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.165.247
    X-Trace: 1550147873 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 83.26.165.247:62724
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650032
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q420g5$6nh$...@n...news.atman.pl...
    >> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)

    >400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
    >zaobserwować, prawda?

    kilka razy ... o ile jeszcze chcialo Ci sie czesto tankowac ... i nie
    byla to kwestia nachylenia terenu stacji ..

    >> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze
    >> faktycznie
    >> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)

    >No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
    >130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i
    >starałem się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.

    >Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
    >tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
    >jak inaczej?

    Sobie przypomnialem jeszcze jedno zjawisko - opor falowy opon.

    Opona na dole jest ugieta, i zanim sie wyprostuje, to ponoc moze sie
    kawalek obrocic.

    Ale to raczej przy wiekszych predkosciach, i chyba nie pasuje do tego
    co piszesz, o ile w ogole jest jakies istotne ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: