-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Thu, 14 Feb 2019 13:36:32 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5c656121$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.165.247
X-Trace: 1550147873 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 83.26.165.247:62724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650032
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q420g5$6nh$...@n...news.atman.pl...
>> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)
>400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
>zaobserwować, prawda?
kilka razy ... o ile jeszcze chcialo Ci sie czesto tankowac ... i nie
byla to kwestia nachylenia terenu stacji ..
>> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze
>> faktycznie
>> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)
>No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
>130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i
>starałem się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.
>Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
>tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
>jak inaczej?
Sobie przypomnialem jeszcze jedno zjawisko - opor falowy opon.
Opona na dole jest ugieta, i zanim sie wyprostuje, to ponoc moze sie
kawalek obrocic.
Ale to raczej przy wiekszych predkosciach, i chyba nie pasuje do tego
co piszesz, o ile w ogole jest jakies istotne ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.19 13:46 r...@k...pl
- 14.02.19 15:16 RadoslawF
- 14.02.19 15:46 RoMan Mandziejewicz
- 14.02.19 16:21 J.F.
- 14.02.19 17:10 Cavallino
- 14.02.19 17:12 Cavallino
- 14.02.19 17:18 J.F.
- 14.02.19 18:51 Axel
- 14.02.19 19:23 s...@g...com
- 14.02.19 20:55 s...@g...com
- 14.02.19 22:10 Irek.N.
- 14.02.19 22:16 Irek.N.
- 14.02.19 22:21 Irek.N.
- 14.02.19 22:25 Irek.N.
- 14.02.19 22:34 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=