  • Data: 2012-09-12 18:47:00
    Temat: Re: Oporność Playa z tyt. "niezgodności z umową"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-12 18:41, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Wadę potwierdza autoryzowany serwis lub rzeczoznawca. Jak miałby ją
    > potwierdzić sklep?

    To zależy jaka wada. Czasem po prostu widać, że jest. A czasem wystarczy
    potwierdzić poprzez brak odpowiedzi w ustawowym terminie.

    Sprzedawca sobie może wykonywać ekspertyz do woli na własny koszt i
    ryzyko, ale do on jest przed klientem stroną reklamacji i to od niego
    klient ma otrzymać odpowiedź.

    --
    Liwiusz