    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oporność Playa z tyt. "niezgodności z umową"
    Date: Wed, 29 Aug 2012 23:26:18 +0200

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 18:29:57 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Napisałem do Playa, gdzie mam im podesłać ich sprzęt, bo nie mam ochoty na 3
    > naprawę, wolę skorzystać z ustawowej niezgodności z umową i zażądać wymiany na
    > nowy.

    Po trzech naprawach gwarancyjnych chcesz korzystać z niezgodności z umową?
    Czytałeś w ogóle przepisy na które usiłujesz się powołać?

    > Na razie udają głupka, i odsyłają mnie do serwisu, bo "decyzję podejmuje
    > producent".
    >
    > Przerabiał już ktoś tą ścieżkę? Jak będzie cd.? :)

    Odrzucą, ponieważ wcześniejszy wybór ścieżki gwarancyjnej neguje możliwość
    użycia niezgodności towaru z umową.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which