  • Data: 2016-02-19 17:16:16
    Temat: Re: Opony letnie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "EiNStEiN" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:na6alg$kul$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam
    > Nadszedł czas aby obecne letnie buty wymienić na coś nowego. Pacjent
    > to Toyota Yaris. Obecnie są Yokohama Blue Earth AE01 185/60R15 84 H.
    > Przeglądając sklepy internetowe znalazłem Dunlop SP SPORT BLURESPONSE
    > 185/60 R15, cena niestety jest nieco wyższa ale opona ta ma lepsze
    > indeksy wobec Yokoham-y. Różnica w głośności jest pomijalna, bo to
    > tylko 2 dB. Czy jest sens dopłacać, nie jest to jakaś wielka kwota?

    Ja się przesiadłem w drugą stronę, tj. z dunlopów SP sport na yokohamę
    AC 02. Dunlopy były bardzo dobre, ale miały po <3 mm bieżnika po 32 tys.
    km. Yokohama trzyma bardzo dobrze, szczególnie dobrze na mokrym, ale nie
    przejechałem jeszcze 32 tys. żeby porównywac zużycie. Na suchym są
    podobne, na mokrym yokohama lepsza. Ciut głośniejsza od dunlopa.

    --
    Yogi(n)