-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Opony całoroczne
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <562cea10$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
<562cf5c7$0$637$65785112@news.neostrada.pl>
<n0itf7$eku$1@node1.news.atman.pl>
<562d04c6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<n0j0vd$if1$1@node1.news.atman.pl>
<6...@4...net>
<n0j4dm$m0k$1@node1.news.atman.pl>
<b2b4kqrw0unr$.vebtwi6d6jdz.dlg@40tude.net>
<n0j65j$30g$1@node2.news.atman.pl>
<t2a4nr2cxta5.1fol8o035279a$.dlg@40tude.net>
<n0jcr6$9k4$1@node2.news.atman.pl>
<kseunckpo745$.1400vyuccgbxp$.dlg@40tude.net>
<n0jhaf$ea1$1@node2.news.atman.pl>
<1tv0pnyfiziqu$.1mo811073ol7g.dlg@40tude.net>
<n0lkdk$hs3$2@node2.news.atman.pl>
<agx12k32vjhg$.1hm563ew4y5jh.dlg@40tude.net>
<n0o3lv$1d1$4@node2.news.atman.pl>
<1tvq70ozxrjip$.1itf0f9cmq5ht$.dlg@40tude.net>
<n0obhh$9i9$2@node2.news.atman.pl>
<ii2jxob2q3aj.ehmjahmouigt$.dlg@40tude.net>
<n0ocqm$b7c$1@node2.news.atman.pl>
Date: Tue, 27 Oct 2015 18:52:59 +0100
Message-ID: <270g8h7qa6eu.17cxj9lppby9f$.dlg@40tude.net>
Lines: 60
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1445968377 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 82.143.187.50:55181
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3902
X-Received-Body-CRC: 369913025
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571120
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 27 Oct 2015 18:38:32 +0100, Cavallino napisał(a):
> W dniu 27.10.2015 o 18:25, J.F. pisze:
>>> Bo tak to zazwyczaj wygląda.
>>> Uniwersalnych nie dojedziesz do końca, bo ze świadomością że podjechane
>>> nie będą działać zimą, wymienisz je na nowszy model.
>> To samo dotyczy zimowek i letnich, szczegolnie jak uslyszysz "panie,
>> tego juz nie warto zakladac" :-)
> No właśnie nie - bo całoroczne wymienisz juz wtedy, gdy jeszcze będą
> wyglądały całkiem znośnie.
Nie wymienie. Po to jej mam, zeby nawet nie ogladac, dopiero na
przegladzie zwroca uwage :-)
No dobra, moze i obejrze, ale bez parcia.
A jak juz wymieniam, to obejrze, albo mnie spytaja "a te stare to na
zlom ?"
>>> A zimówki najczęściej miałem na dwa auta.....
>> To szczescie miales, ze rozmiar pasowal.
> Nie, tak kupowałem, żeby pasował na bidę na oba.
Takiej bidy, zeby cal srednicy felgi dopasowac, to nie znam :-)
>>>> A zakladajac ze "zuzyta" jest po jakims tam przebiegu czy % bieznika -
>>>> to jak najbardziej na jedno wychodzi, tylko inaczej rozlozone w czasie
>>>> :-)
>>> No ale w tym samym czasie jednak dłużej jeździsz na nowych.
>>
>> IMO dokladnie tak samo. Zakladajac ze "nowa" jest powiedzmy przez
>> 5kkm, to dwa komplety zapewniaja nowosc przez 10kkm,
>
> Zero zjadłeś.
"Nowa" opona przez 50tys km ?
>>>> Jedyna roznica - na mocno zuzytych calorocznych mozesz lato
>>>> przejechac. Ale taka oszczednosc moze sie zle skonczyc :-)
>>> Ja bym powiedział, że dokładnie odwrotnie.
>>
>> No wiesz dopuszczalny bieznik na letnich 1.6mm, na zimowkach 4mm.
>
> Ale ja nie patrzę na opony jak polski sknyrus, kupujący używki z 4 mm, i
> dożynający je do 1.6 mm.
Gdyby 1.6mm bylo za malo, to by zapisali w ustawie 2.6mm :-)
> 4 mm opony nie założyłbym po żadnym sezonie - lepiej je sprzedać
> gumiarzowi i kupić nowe, a te stare niech sobie potem sknyrusy dożynają.
To byc moze lepiej miec jednak sezonowe - zamiast 3 kompletow kupisz
sobie 4 i bedziesz mial "nowe" jeszcze czesciej :-)
>> Wiec jak zime przejedziesz, to nie ma potrzeby wyrzucac.
> Ale po drugiej czy trzeciej już by trzeba.
> Ale szkoda, skoro nadal wyglądają tak ładnie.....
No ale zima przyjdzie, bedzie snieg, bedzie potrzebna przyczepnosc,
lepiej zmienic. W marcu nie mam takiego parcia :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.15 19:02 Cavallino
- 27.10.15 19:39 J.F.
- 27.10.15 19:48 Shrek
- 28.10.15 11:27 r...@k...pl
- 28.10.15 13:59 J.F.
- 28.10.15 14:26 r...@k...pl
- 28.10.15 16:03 J.F.
- 28.10.15 16:21 r...@k...pl
- 28.10.15 19:10 Shrek
- 28.10.15 20:48 J.F.
- 03.11.15 22:17 PlaMa
- 03.11.15 22:28 Shrek
- 04.11.15 08:22 P.B.
- 04.11.15 10:43 ddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=