  • Data: 2015-10-27 18:27:21
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.10.2015 08:07, J.F. wrote:

    > W zaleznosci od rozmiaru - Navigatory raczej troche drozsze.
    > 170-180zl.
    >
    > Sprawdzam teraz na oponeo.pl, rozmiar 195/65/15
    > Debica 197 (imo - da sie taniej)
    > Vredestein Quatrac 3 239 zl
    >
    > Tylko ze ... obie opony maja klase C na mokrym !

    Ciekawe, że mają dramatycznie różne klasy w zależności od rozmiaru. No i
    że o Navigatorach znajdziesz mniej więcej połowę opinii, że na mokrym to
    dupa:)

    > Vredestein bardziej oszczedne - to moze sie zwroci nadwyzka :-)

    Nic się nie zwróci - nie ma widocznej różnicy.

    > Podzielic na 72 jesli zakladasz 6 lat.
    > No i dwa komplety powinny wystarczyc na dluzej niz 1, chyba ze malo
    > jezdzisz, a czesciej samochody zmieniasz.

    No przecież w założeniach było, że chce jeden komplet zajeździć i
    sprzedać. Dwóch nie zdąży. To też było dokładnie opisane.

    > No to co - 4 dyszki bedzies sepil na bezpieczna jazde ? :-)

    Przecież ja nie sępie. Kupiłem takie jakie mnie zadowalają i mają
    całkiem dobre wyniki (oraz subkiektywne oceny użytkowników, w tym moją)
    i polecam innym. Brat sępił na Navi i nie poleca, zwłaszcza jak sobie
    porównał z moim autem. Ty za to proponujesz mnie namówić na coś IMHO
    gorszego i żebym dołożył zamiast 1 to 4 dyszki. Jak już napisałem dla
    mnie opony całoroczne są lepsze od zimówek (i dla większości ludzi
    zapewne również). Zwłaszcza, że zim już nie ma i masz najpierw okresy
    przejściowe, gdzie diabli wiedzą czy na letnich czy zimowych kapciach
    jeździć, a potem coś na kształt póżnej jesieni. W efekcie połowę
    kierowców pierwszy śnieg zaskakuje na letnich kapciach, a przy drugim i
    trzecim jadą w blocie a nie w śniegu, bo drogowcy wcześniej tony soli
    nasypią;)

    Shrek.