-
Data: 2015-10-27 18:27:21
Temat: Re: Opony całoroczne
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 27.10.2015 08:07, J.F. wrote:
> W zaleznosci od rozmiaru - Navigatory raczej troche drozsze.
> 170-180zl.
>
> Sprawdzam teraz na oponeo.pl, rozmiar 195/65/15
> Debica 197 (imo - da sie taniej)
> Vredestein Quatrac 3 239 zl
>
> Tylko ze ... obie opony maja klase C na mokrym !
Ciekawe, że mają dramatycznie różne klasy w zależności od rozmiaru. No i
że o Navigatorach znajdziesz mniej więcej połowę opinii, że na mokrym to
dupa:)
> Vredestein bardziej oszczedne - to moze sie zwroci nadwyzka :-)
Nic się nie zwróci - nie ma widocznej różnicy.
>> Opony premium 2 komplety 2200 (trochę tańsze niż całoroczne) czyli +1400
>> w stosunku do navi, wymiana 12 razy 70 PLN = 840. Razem 2240. Podzielić
>> na 60 = +37 - więcej niż jedna dyszka dodatkowo;)
>
> Podzielic na 72 jesli zakladasz 6 lat.
> No i dwa komplety powinny wystarczyc na dluzej niz 1, chyba ze malo
> jezdzisz, a czesciej samochody zmieniasz.
No przecież w założeniach było, że chce jeden komplet zajeździć i
sprzedać. Dwóch nie zdąży. To też było dokładnie opisane.
>> Tak jak pisałem - bliżej 4 dyszek.
>
> No to co - 4 dyszki bedzies sepil na bezpieczna jazde ? :-)
Przecież ja nie sępie. Kupiłem takie jakie mnie zadowalają i mają
całkiem dobre wyniki (oraz subkiektywne oceny użytkowników, w tym moją)
i polecam innym. Brat sępił na Navi i nie poleca, zwłaszcza jak sobie
porównał z moim autem. Ty za to proponujesz mnie namówić na coś IMHO
gorszego i żebym dołożył zamiast 1 to 4 dyszki. Jak już napisałem dla
mnie opony całoroczne są lepsze od zimówek (i dla większości ludzi
zapewne również). Zwłaszcza, że zim już nie ma i masz najpierw okresy
przejściowe, gdzie diabli wiedzą czy na letnich czy zimowych kapciach
jeździć, a potem coś na kształt póżnej jesieni. W efekcie połowę
kierowców pierwszy śnieg zaskakuje na letnich kapciach, a przy drugim i
trzecim jadą w blocie a nie w śniegu, bo drogowcy wcześniej tony soli
nasypią;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.15 18:28 Shrek
- 27.10.15 18:38 Cavallino
- 27.10.15 18:52 J.F.
- 27.10.15 19:02 Cavallino
- 27.10.15 19:39 J.F.
- 27.10.15 19:48 Shrek
- 28.10.15 11:27 r...@k...pl
- 28.10.15 13:59 J.F.
- 28.10.15 14:26 r...@k...pl
- 28.10.15 16:03 J.F.
- 28.10.15 16:21 r...@k...pl
- 28.10.15 19:10 Shrek
- 28.10.15 20:48 J.F.
- 03.11.15 22:17 PlaMa
- 03.11.15 22:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A