-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Maciek <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
Date: Sun, 25 Feb 2018 22:55:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <p6vbce$gid$1@node2.news.atman.pl>
References: <1eauuqe8zyijb$.y7lpt5pqha3i.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: host-247-101.ksknet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1519595726 16973 194.0.101.247 (25 Feb 2018 21:55:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Feb 2018 21:55:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <1eauuqe8zyijb$.y7lpt5pqha3i.dlg@40tude.net>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625534
[ ukryj nagłówki ]> Na suchym, mokrym i
> w błocie jeżdżą bardzo dobrze...
Również jeżdzę pierwszą jesień/zimę na tych oponach więc też dorzucę
parę obserwacji po kilku tyś. km.
Moge potwierdzic to co tutaj napisałeś. W suchych i mokrych warunkach
bardzo dobre. Przyczepność na plus.
W sporym błocie pośniegowym do 80tki praktycznie nic się nie dzieje.
> a w śnieęu idą jak ratrak.
W kopnym czy ubitym jest nieźle ale moje wcześniejsze Frigo 2 IMHO były
lepsze.
Czuć, że samym gazem łatwiej zerwać przyczepność, na ostrych podjazdach
nie testowałem jednak tutaj może być gorzej.
Hamowanie i trzymanie toru jazdy ok.
> Przyspieszanie,
> podjazdy, hamowanie i trzymanie boczne w śniegu - ubitym, świeżym, na lekko
> przysypanym asfalcie - jest moim zdaniem bez zarzutu.
Jak dla mnie b.dobra opona, dość uniwersalna na nasze warunki
jesień-zima-wczesna wiosna, gdzie więcej błota pośniegowego lub deszczu
niż kopnego śniegu.
Zobaczymy jak guma będzie się zachowywać z upływem lat.
Na razie pełne zadowolenie i na plus w stosunku do Frigo.
Pomarudzić można, że ścianki boczne opony są cienkie.
Jeszcze nigdzie powążnie nimi nie zaryłem więc ciężko mówić o ich
wytrzymałości. Mając jednak to na uwadze lepiej unikać bocznych przytarć ;-)
> Spalanie w stosunku do Michelinów nie wzrosło.
> Rozmiar 215/65/16.
>
185/65/14
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.18 00:31 Marek S
- 26.02.18 15:56 Maciek
- 27.02.18 10:26 Maciek
- 27.02.18 10:50 J.F.
- 27.02.18 11:04 Maciek
- 27.02.18 11:38 J.F.
- 27.02.18 19:51 Marek S
- 27.02.18 21:05 Maciek
- 28.02.18 10:14 Marek S
- 28.02.18 13:03 Maciek
- 28.02.18 17:05 Cavallino
- 28.02.18 18:59 Marek S
- 28.02.18 19:05 Marek S
- 28.02.18 21:30 Cavallino
- 28.02.18 23:13 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=