  • Data: 2018-02-25 22:55:25
    Temat: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na suchym, mokrym i
    > w błocie jeżdżą bardzo dobrze...

    Również jeżdzę pierwszą jesień/zimę na tych oponach więc też dorzucę
    parę obserwacji po kilku tyś. km.

    Moge potwierdzic to co tutaj napisałeś. W suchych i mokrych warunkach
    bardzo dobre. Przyczepność na plus.
    W sporym błocie pośniegowym do 80tki praktycznie nic się nie dzieje.

    > a w śnieęu idą jak ratrak.

    W kopnym czy ubitym jest nieźle ale moje wcześniejsze Frigo 2 IMHO były
    lepsze.
    Czuć, że samym gazem łatwiej zerwać przyczepność, na ostrych podjazdach
    nie testowałem jednak tutaj może być gorzej.
    Hamowanie i trzymanie toru jazdy ok.

    > Przyspieszanie,
    > podjazdy, hamowanie i trzymanie boczne w śniegu - ubitym, świeżym, na lekko
    > przysypanym asfalcie - jest moim zdaniem bez zarzutu.

    Jak dla mnie b.dobra opona, dość uniwersalna na nasze warunki
    jesień-zima-wczesna wiosna, gdzie więcej błota pośniegowego lub deszczu
    niż kopnego śniegu.

    Zobaczymy jak guma będzie się zachowywać z upływem lat.
    Na razie pełne zadowolenie i na plus w stosunku do Frigo.

    Pomarudzić można, że ścianki boczne opony są cienkie.
    Jeszcze nigdzie powążnie nimi nie zaryłem więc ciężko mówić o ich
    wytrzymałości. Mając jednak to na uwadze lepiej unikać bocznych przytarć ;-)

    > Spalanie w stosunku do Michelinów nie wzrosło.
    > Rozmiar 215/65/16.

    185/65/14