  • Data: 2011-05-21 10:57:29
    Temat: Re: Opony Turanza
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:ir6na8$ne0$1@news.onet.pl...
    >W dniu 11-05-20 23:07, Rabbit McCroolick pisze:

    > Hm.
    > Fabryczna Potenza RE92A (wielosezonowa w aucie AWD) 225/45R17 indeks
    > predkosci do W=270km/h, sprawuje sie u mnie nad wyraz dobrze.

    Hola, hola to opona o wysokich parametrach a nie do mojego małego
    toczydełka.

    > Poki co przejechaly 50kkm, w lecie i w zimie.

    Moje tyle nie dały rady a pod maską jedynie 75 KM...

    > W zimie dawala rade, w nikogo nie wjechalem, nie zakopalem sie.

    Ja też nie, ale czułem wyraźny dyskomfort jako osoba, która obecnie ma
    Continentale EcoConti3

    > Zawsze czulem, ze kontroluje auto w 100%. A nie jezdze tylko w "nizinach"
    > i po plaskim.

    No ale Ty masz niskoprofilowe 17", to nie są zwykłe opony...

    > Na suchym troche szumi, ale to zrozumiale. Jak jade 100km/h to slysze
    > wlasciwie tylko opony. W deszczu da sie bez problemu jechac 120km/h i
    > wiecej, i wyprzedzac kapelusznikow.

    17" nie są montowane do miejskich toczydełek i większości kompaktów

    > Jak sie chce, albo postara to mozna oczywiscie zarzucic dupa, ale to juz
    > inna sprawa - na suchym trudno.

    Nie mówię, że wszystkie Bridgestony są złe, ale te tańsze, które miałem na
    pewno były dużo, dużo gorsze niż używane przeze mnie Pirellki, Fuldy czy
    nawet Dębice.