-
Data: 2019-01-28 23:40:36
Temat: Re: Opony Kormoran Snow
Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-01-28 o 22:59, J.F. pisze:
> Poza tym rzadko tam widac jakie byly opony :-)
I jeszcze rzadziej przytrafiają się tak absurdalne poślizgi.
>> No bez jaj. Nie jest Ci do niczego potrzebna wiedza na temat granic
>> bezpieczeństwa korzystania z danych opon? Nie chcesz wiedzieć jak
>> samochód zachowa się i jak go opanować w krytycznej sytuacji, choćby
>> miała się ona przytrafić raz w całym życiu?
>
> Chce, ale tory daleko, a nieuzywanych lotnisk coraz mniej :-)
Dobra, ale my nie o tym, że nie masz gdzie sprawdzić, ale o tym, że
zanegowałeś celowość takich testów.
Wbrew pozorom to dość popularne podejście kierowców - mam prawo jazdy,
jeżdżę ostrożnie więc po co mi jakieś tam szkolenie w zakresie
doskonalenia technik jazdy lub cokolwiek innego, co pozwoli poznać mi
własne auto i opony.
> Poza tym co mi po tej wiedzy o granicach, jak one od warunkow zależą ?
> Zle ocenie i row ?
Źle ocenisz, to rów oczywiście. Jasne, że nie przetrenujesz wszelkich
sytuacji. Pewnie tylko rajdowcy mają takie doświadczenia. Fortunę trzeba
by wydać na to plus mieć kupę wolnego czasu.
Więc należy racjonalnie podejść i robić testy tego, co uznasz za
najważniejsze dla siebie.
> A na suchym asfalcie przyczepnosc jest wystarczajaco dobra :-)
Tak właśnie powstają cmentarze :-D Ja nie znam takiego pojęcia. Jak się
postarasz lub inny uczestnik ruchu pomoże, to bez problemu znajdzie się
sytuacja, gdy bardzo dużo zabraknie tejże wystarczającej przyczepności.
Nigdy, przy żadnej prędkości nie można za kierownicą czuć się
nieśmiertelnym.
> Jak tak bede jezdzil na granicy, to nie bedzie to dobre zachowanie ? :-)
Rozwinę to nawet: jeśli Ty nie przekraczasz granic, to nie znaczy, że
granica nie przekroczy Ciebie. I wtedy będzie jedno wielkie "ojej,
przecież jeżdżę bezpiecznie więc dlaczego mam połamane żebra lub
skonałem?". Ja wychodzę z założenia, że wiedzy za kółkiem jest zawsze za
mało. Nigdy też nie da się przewidzieć wszystkich sytuacji i wtedy
trzeba umieć minimalizować odruchowo straty.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.19 12:02 Miroo
- 29.01.19 12:59 Budzik
- 29.01.19 14:18 Mateusz Viste
- 29.01.19 22:47 Marek S
- 30.01.19 00:03 LordBluzg(R)
- 30.01.19 04:19 J.F.
- 30.01.19 05:59 Budzik
- 30.01.19 06:59 Budzik
- 01.02.19 23:29 Marek S
- 01.02.19 23:43 Marek S
- 02.02.19 00:21 J.F.
- 02.02.19 00:53 Marek S
- 02.02.19 14:59 Budzik
- 02.02.19 14:59 Budzik
- 02.02.19 21:30 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=