-
41. Data: 2014-01-03 15:34:56
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2014-01-03 00:27, AZ pisze:
> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
Ba! Tam w ogóle nie ma nic o gwarancji, czyli mogą w ogóle nie
dostarczyć :->
--
Pozdrawiam
Maciek
-
42. Data: 2014-01-03 15:42:14
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
> bardzo było to śmieszne.
To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
--
Pozdrawiam
Maciek
-
43. Data: 2014-01-03 17:47:34
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl>
>W dniu 2014-01-02 22:31, Grzegorz Gawron pisze:
>> bardzo było to śmieszne.
> To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
> powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
> nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
> dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
> Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
> skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
> mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
> oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
> mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
> Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
> sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
Cóż by ta reklamacja miała zresztą zmienić ? Nie dostaniesz odszkodowania za
brakujące prezenty bo byś musiał je drugi raz kupić gdzie indziej
Z drugiej strony, znaczy nie kurierzy, złożyłem zamówienie w firmie nie
motoryzacyjnej a elektronicznej, za 3 dni miało być, zapłaciłem, czekam. Też
jakieś święta po drodze były to z wyrozumiałości nie pytałem co z moją
przesyłką. No ale jak chyba 7 dni zeszło to myślę, coś jest nie tak. I
dobijam się co jakiś czas. Zeszły DWA MIESIĄCE w czasie których usłyszałem 3
różne wersje powodu niedostarczenia, że telefon był zły, że kurier ukradł i
cośtam jeszcze. 3 dni a 2 miesiące.
-
44. Data: 2014-01-03 19:00:49
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...
>>>>> Piana leci z pyska.
>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
>> nic nie dadzą.
>
> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
>
Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
-
45. Data: 2014-01-03 19:00:49
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Maciek m...@n...pl ...
>> bardzo było to śmieszne.
> To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
> powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
> nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
> dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
> Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
> skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
> mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
> oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
> mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
> Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
> sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
>
To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
dopilnował.
To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
koma.
Odbiera gośc i:
- o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
kosztuje? :)
-
46. Data: 2014-01-03 19:35:31
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
> To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
> dopilnował.
Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego
płaszcza i co nam pan zrobi! :->
> To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
> Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
> koma.
> Odbiera gośc i:
> - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
> Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
> Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
> ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
> kosztuje? :)
Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że
jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często
jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na
przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie.
--
Pozdrawiam
Maciek
-
47. Data: 2014-01-03 19:44:30
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>>>>>> Piana leci z pyska.
>>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
>>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
>>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
>>> nic nie dadzą.
>>
>> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
>> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
>>
> Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
> przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?
-
48. Data: 2014-01-03 20:52:52
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>
>>>>>>> Piana leci z pyska.
>>>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
>>>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
>>>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
>>>> nic nie dadzą.
>>>
>>> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
>>> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
>>>
>> Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
>> przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
>
> A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?
nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę
--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
49. Data: 2014-01-03 20:54:42
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2014-01-03 20:52, masti pisze:
> Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 19:44:30 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
> napisał:
>
>> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>>
>>>>>>>> Piana leci z pyska.
>>>>>>> Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.
>>>>>> Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz
>>>>> Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im
>>>>> nic nie dadzą.
>>>>
>>>> Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
>>>> sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.
>>>>
>>> Zgadzam się, jak się powiedziało publicznie A to chyba nic nie stoi na
>>> przeszkodzie aby wyjaśnić sprawe równiez publicznie.
>>
>> A kto powiedział A że miałby coś wyjaśniać ?
>
> nikt. Możesz dalej robić z siebie idiotę
Nie przeczytałem całości - zgłosił już to na 112? ;)
-
51. Data: 2014-01-03 20:57:14
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Maciek m...@n...pl ...
>> To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle
>> nie dopilnował.
> Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy
> pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi! :->
>
Tego to już nawet nie komentuje...
Tylko jak dopilnowac nie złożenia reklamacji?
>> To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
>> Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni
>> na koma.
>> Odbiera gośc i:
>> - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
>> domu. Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
>> Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to
>> nie ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka
>> usługa u niego kosztuje? :)
> Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
> kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne.
Z pewnością.