eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-03 19:35:31
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
    > To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    > dopilnował.
    Za to dopilnował, żeby potem nie przyjąć reklamacji. Nie mamy pańskiego
    płaszcza i co nam pan zrobi! :->

    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    > kosztuje? :)
    Podejrzewam, że to raczej dość miła i niewinna historia, a wielu
    kurierów mogłoby opowiedzieć nieco bardziej brutalne. Sęk w tym, że
    jedna strona płaci i wymaga wywiązania się z zawartej umowy, a często
    jest to trudne ze względu na zderzenie z dużą firmą, co widać choćby na
    przykładzie próby złożenia mojej reklamacji w w/w sprawie.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: