  • 11. Data: 2009-10-01 22:22:39
    Temat: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <m...@g...com>

    > Tu jest całkiem przeciwna interpretacja, a właściwie wyrok NSA, więc
    > jakby instancja wyżej:  :)http://podatki.gazetaprawna.pl/porady/31456,obrot
    _licencjami_nie_stan...

    wiesz co... w nieco innej sprawie, i tylko WSA, ale - cytuję:

    Sąd w składzie orzekającym w niniejszej sprawie zauważa dodatkowo, iż
    analogiczne od powyższego stanowisko przedstawione zostało między
    innymi w wyrokach WSA w Krakowie z dnia 5 kwietnia 2007 r., sygn. akt
    I SA/Kr 1418/06, WSA w Gliwicach z dnia 24 października 2007 r., sygn.
    akt I SA/Gl 308/07 i sygn. akt I SA/Gl 308/07, WSA w Opolu z dnia 12
    października 2007 r., sygn. akt I SA/Op 269/07 oraz w wyroku WSA w
    Warszawie z dnia 24 stycznia 2008 r., sygn. akt III SA/Wa 1755/07.

    Natomiast stanowisko odmienne, zgodne ze stanowiskiem Dyrektora Izby
    Skarbowej w W. wyrażone zostało między innymi w wyroku WSA w Warszawie
    z dnia 9 października 2007 r., sygn. akt III SA/Wa 1141/07 oraz w
    wyroku WSA w Kielcach o sygn. akt I SA/Ke 253/06.

    dla niekumatych - WSA w warszawie (ten sam sąd) w _takiej_ _samej_
    sprawie zajął dwa przeciwstawne stanowiska na przestrzeni 3 miesięcy,
    i nie było w międzyczasie ŻADNYCH zmian w przepisach, o których mowa -
    był po prostu inny skład orzekający/...

    są dwie rzeczy pewne w życiu - ;p

    pozdrawiam

    www.wszystkoplynie.blogspot.com

  • 12. Data: 2009-10-02 06:11:37
    Od: ps <p...@g...pl>

    http://wszystkoplynie.blogspot.com/ pisze:
    (..)

> [...]
    > sprawie zajął dwa przeciwstawne stanowiska na przestrzeni 3 miesięcy,
    > i nie było w międzyczasie ŻADNYCH zmian w przepisach, o których mowa -

    Tak to bywa poza hameryką :) Prawa precedensowego nie mamy, więc
    codziennie stanowisko może być inne. I nawet przy tym samym składzie... :)

  • 13. Data: 2009-10-02 07:01:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > nie bój nic jak wystawisz za darmo to ci policzą zysk i opodatkuja go wg
    > stawek ZPAFu :)

    Dlatego odkad moge glosuje na UPR!
    Pozdr.

  • 14. Data: 2009-10-02 09:17:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Dlatego odkad moge glosuje na UPR!

    tęskinisz za zbirem : ) ta partia miała by sens ale bez jej szefa, tak
    to jest zwykła szopka

  • 15. Data: 2009-10-02 09:22:04
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > tęskinisz za zbirem : ) ta partia miała by sens ale bez jej szefa, tak
    > to jest zwykła szopka

    UPR w sensie programu. Ale to nie z tym spoleczenstwem. Np w takim USA ich
    koncepcje padlyby na duzo bartdziej podatny grunt. Tam socjalizm w wielu
    glowach jest tepiony rownie silnie jak komunizm.

    A swoja droga JKM to tega glowa, za wysoka liga jak dla mnie... probowalem
    przebrnac przez jego ksiazke o podatkach, poleglem... niewiele z tego
    zrozumialem - czytales moze?
    Ale juz ksiazka dla tatusiow byla bardzo przystepnie napisana ;-)

    Pozdr.

  • 16. Data: 2009-10-02 09:33:16
    Temat: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć [polityka]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > niewiele z tego zrozumialem - czytales moze?
    > Ale juz ksiazka dla tatusiow byla bardzo przystepnie napisana ;-)

    JKM imho ma problemy z głową i to poważne i swoja osobą oraz wyskokami
    ośmiesza skutecznie ide liberalno-konserwatywną. Z JKMem UPR nigdy nie
    wyjdzie poza partię kanapową.

  • 17. Data: 2009-10-02 09:37:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisał(a):

    > UPR w sensie programu.

    To jest utopia, ktora ma mozliwosc istniec dopoki ktos nie sprobuje jej
    wdrozyc ;)

    j.

  • 18. Data: 2009-10-02 09:42:22
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > JKM imho ma problemy z głową i to poważne i swoja osobą oraz wyskokami
    > ośmiesza skutecznie ide liberalno-konserwatywną. Z JKMem UPR nigdy nie
    > wyjdzie poza partię kanapową.

    Nie wiem jak Ty ale ja tam na nich glosuje i JKM jakos mi w tym nie
    przeszkadza - wrecz przeciwnie. Zwykle jest tak, ze postacie wielkie sa
    kontrowersyjne, choc mnie akurat jego kontrowersyjnosc do niego nie
    uprzedza.

    Pozdr.

  • 19. Data: 2009-10-02 09:46:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > To jest utopia, ktora ma mozliwosc istniec dopoki ktos nie sprobuje jej
    > wdrozyc ;)

    hehehe... co konkretnie jest utopijne?
    Tak bardzo sie przyzwyczailes to tego zlodziejskiego systemu, ze rozwiazania
    projektowane dla normalnych, wolnych ludzi jawia Ci jak utopia. Za to
    chetnie popierasz demagogiczna papke serwowana przez zwolennikow podnoszenia
    i mnozenia podatkow - dla Twojego dobra oczywiscie ;-)
    Urodzony niewolnik...

    Pozdr.

  • 20. Data: 2009-10-02 10:08:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisał(a):

    > hehehe... co konkretnie jest utopijne?

    Tu mnie pytasz...

> [...]
    > chetnie popierasz demagogiczna papke serwowana przez zwolennikow podnoszenia
    > i mnozenia podatkow - dla Twojego dobra oczywiscie ;-)

    ...ale zanim odpowiem, Ty juz wiesz lepiej ;) Ot typowy UPioRek ;P

    j.

    ps. Program UPR jest utopią bo opiera się na założeniu, że "od jutra
    wszyscy staniemy się UPioRkami" i wszyscy będziemy od razu spijać miód
    UPioRnej reformy ;) To logika małych dzieci, które bawiąc się w
    Policjanta z góry zakładają, że będą Komisarzem i nawet im do głowy nie
    przyjdzie, że na jednego Halskiego przypada set krawężników ;)